Kızların gözünde ezik çirkin ve asosyal biriyim bunu nasıl değiştirebilirim?

Kızların gözünde ezik ve çirkin olduğumu anlamam yıllarımı aldı ve bunu şu an 27 yaşımda anladım. içimde öfke ve nefret oluştu hayata karşı, nefret duygum geçecekmiş gibi görünmüyor. Kabulleneyim mi yoksa kafaya takmayayım mı? Napim şimdi ben?
Kızların gözünde ezik çirkin ve asosyal biriyim bunu nasıl değiştirebilirim?
Cevapla