Hepsinin cildi çok güzel, hepsi cidden güzel ben ise aşırı çirkinim.
Cildim alerjilerim yüzünden kabarık, lekeli ve yara bere içinde. 7-8 kere tedavi denense bile yaz ayları iyice berbat oluyor
Kıl kökü iltihabı oluşuyor zaten
Saçlarım aşırı kuru ve kabarık, bakımlara gitmeme rağmen düzelmedi
Dişlerim çarpık ve Burnum eğik. Durumum olmadığı için düzeltemiyorum da.
Acayip moralim bozuluyor ya 😔😔
Cildim alerjilerim yüzünden kabarık, lekeli ve yara bere içinde. 7-8 kere tedavi denense bile yaz ayları iyice berbat oluyor
Kıl kökü iltihabı oluşuyor zaten
Saçlarım aşırı kuru ve kabarık, bakımlara gitmeme rağmen düzelmedi
Dişlerim çarpık ve Burnum eğik. Durumum olmadığı için düzeltemiyorum da.
Acayip moralim bozuluyor ya 😔😔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer