Çevremdeki kızlar çok güzel ben ise çok çirkinim. Bu çirkinlikten nasıl kurtulabilirim?

Hepsinin cildi çok güzel, hepsi cidden güzel ben ise aşırı çirkinim.
Cildim alerjilerim yüzünden kabarık, lekeli ve yara bere içinde. 7-8 kere tedavi denense bile yaz ayları iyice berbat oluyor
Kıl kökü iltihabı oluşuyor zaten
Saçlarım aşırı kuru ve kabarık, bakımlara gitmeme rağmen düzelmedi
Dişlerim çarpık ve Burnum eğik. Durumum olmadığı için düzeltemiyorum da.
Acayip moralim bozuluyor ya 😔😔
Çevremdeki kızlar çok güzel ben ise çok çirkinim. Bu çirkinlikten nasıl kurtulabilirim?
Cevapla