Nereye gitsem güzel kız var o kadar çok güzeller ki hayranlik duyuyorum, onların yanında kendime kız demekten utanıyorum o derece bu durumu nasıl duzeltebilirim kendimi hep eziyorum?
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Kendine iyi davran. Sen de her insan kadar değerli ve önemlisin.
Teşekkür ederim
Ya güzellik algını değiştiriceksin ya da estetik bunun başka bir yolu yok 😂
kendinde değiştirebileceğin şeyleri değiştirx değiştiremediklerini de kabul et insanız robot değiliz
Bakımlı ol ve güzel giyin
bakımlı olmak çok daha önemli bence
Kendini sev güzellik gelip geçici ilerde buna mı üzüldüm dersin
Birde bunu bana sor Not yarım dünya bir uzaylı 😪
Güzel kimse yok sen en guzelisin emin ol 😍😍😍
Hahaha teşekkür ederim profildeki sizseniz çok güzelsiniz bu arada
Evet benim teşekkür ederim kız o senin guzeligindir 😍😍
Dediği şeyin gerçek olamadığının bende farkındayım merak etmeyin, ve beni tanımıyorsunuz ve görmediniz bu kadar emin konuşmanız neden?
Sen ne konuşuyorsun ya sanane sen niye yandın kuzummmm
Bunu diyen kız zaten güzeldir her kul güzel ben eminim çok güzel kız
Tam annem sen haklısın sinirlenme kuzummm
Sadece iyi hissettirmek için söylenen bir şey, niye bu kadar kafaya takıyorsunuz? Siz bile soru soran kişinin yüzünü bilmiyorsunuz ama çok bilmiş gibi konuşuyorsunuz? Eskiden yapıyor muydunuz ilgi için?
Değilmi anlamadım kıza ne oluyor neyin sınırı nefreti
Zaten ilk okul bebesi olmasan saçma yorum yapmazsin
Bu kızı boşverin engellemişim ben engellediysem çekemeyen kuduruğun biridir boşverin kızlar 😂
Beyin yoksulu aşkım ne yaparsın
Offf bacım uzatma ya Allah Allah sanane be battı sana kurban ol sen bana okey hadi naş
Burada ki tek kötü kalpli sizsiniz, iyi ki size göre samimiyetsiz birisi yoksa bencilliğinizden geçilmiyor. Okuduğunuz kitaplarda kişinin kendi kararı olan şeylere çirkin bir üslupla konuşmak ne oluyor peki? Umarım hayatınıza ki kişilere saygılı bir bireysinizdir yoksa hiç bir şekilde tahammül edilecek birisi değilsiniz.
Aşkım engele su kezbani ya valla çok kötü birisin bunu bil
Kezban olan sensin kenar mahalle gülü seni kötülük 😈 yaşasın iyilik yaramıyor çünkü
Gerçek hayat diyip devam ediyorsunuz, iste bu yüzden size kalbiniz kötü diyorum. Gerçek hayatın farkını emin olun biliyorum, güzelsiniz diyen insanların yorumları beni iyi hissettirirken sizin bu çirkin tavrınız rahatsız etti. Hayatınıza girip çıkan insanlarda öyle hissediyordur kesin ya da iki yüzlü müsünüz? Yoksa böyle biriyle yan yana bile gelinmez.
Haksız olduğunuzu biliyorsunuz ama yine savunmaya kalkışıyorsunuz kendinizi, hayret ettim. İnsanların karşılaştığı kötülükleri seviyesine göre mi ayırt ediyorsunuz? Ve evet haklısınız insanların dış görünüşü gerçekten önemli değil, önemli olan iç güzelliktir bu da siz dünya güzeli olsanız bile iç güzelliğiniz olmadığı için boş. Bunun farkına varın, çünkü ben bu yorumlarda sadece kendi çapında birisinin nefret fiskirtigini görüyorum, yine kendinizi savunacaksınız değil mi evet devam edin komik gözüküyorsunuz. Aşağılamaya çalıştığınız insanlardan daha beter haldesin kötülük damariniza işlemiş çaresi olmuyor.
Bosverin kendinize iyi bakin
@DEADLY_666 kız Samimi İyimser Güzel Konusuyor Motive ediyor ne yapsın kalksın ateşe körüklemi gitsin abla kotülükten inan bisi çıkmaz yemin ederim Sevgi güzeldir Sevgi herseydir Kızi bosvere linc ettiniz bence özür dileyin burada kötülük etmedi kötü bisi demedi aynısını sizede diyebilirdi
Özür neden dileyim ki kötü bir şey demedim
@DEADLY_666 kalbini kırdınız Linç ettiniz
@Mhmtkrds633 teşekkür ederim güzel yorumun için ama ben böyle kötü insanlarin laflarıni takmam onlar sadece nasıl bir şey olduklarını ortaya koyuyorlar
Rica ederim konu tekrar acmak istedim hanimefendinin hatalı oldugunu söylemek istedim
Kadının kalbi kötü değmez boş ver 😊
Onada üzüldüm ama yapacak bisi yok takip istedigimi gördünuz bu arada😊
Ac kendi kalbini sorgula Kezban Kezban hareketler yapma 100 kilo makyaj yüzünde yüzün görünmüyor pekte ise yaramamış
Sanacaklar çok iyi insansın vitrin mankeni ama beyini boş olandan bir erkeğin arkasına sığınacak kadar eziksin işte senin gibi kızlara gülüyorum sadece
@DEADLY_666 konu kapanmıstı konuyu acma sebebim hatanızi anlamanız benim arkama sıginacak bisi yok rica ederim uzatmayin sizde
@DEADLY_666 sizlikte bişi yok bir hataya düştünüz İnsanlık hali olabilir
Sen hepsinden güzelsin
Bence senin sorunun psikolojik
Gerçekten katılıyorum çünkü dış görünüşümde bir şeyleri duzeltmeye çalıştım ama hala aynı hissediyorum
Bir ara o sorun bende de vardı herkes yakışıklısın dese de ben hiç öyle hissetmiyordum dışarda çok yakışıklı çocuklar görüp bunlar varken kim bana niye baksın falan diyordum canım sıkılıyordu biraz ama bu sorunu aştım galiba, sanırın artık takmıyorum kafaya
Aslında dışarıdaki igneyici bakışlar yüzünden kendimi sevmemeye başladım keşke takmamaya çalışsam bir şeyleri
Belkide sana igneyici geliyordur. Dediğim gibi senin sorunun psikolojik bence.
Çirkin kız yoktur bakımsız kadın vardır
Neden çirkin olduğunu düşünüyorsun
Öyle düşünme canım herkes bir yerde tatlıdır
Tenin Esmer mi? Bir Sır Vereceğim
Kendini sevmeyi ogren
Çalışıyorum ama hep bir yerlerimde bir şey buluyorum
Bende ya
Sen cok guzelsin