Ben kendimi sonbahar-kış mevsimlerine ait hissediyorum. Daha az kalabalık, daha fazla kahve ve edebiyat. Mükemmel... Siz?
Sonbahar-kış
Ilkbahar-yaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sonbahar-İlkbahar. Bahar mevsimleri benimdir yaz ve kış bana uç geliyor uç noktalar aşırı sıcak aşırı soğuğa gelemiyorum, her şeyi dozunda seviyorum yağmuru, rüzgarı, sıcağı güneşi her şeyi normal seviyede seviyorum. Sevginin bile aşırısı boğuyor beni
kışıda severim ama demir eksikliği olduğundan dolayı çok fazla üşüyorum ama en çok sevdiğim mevsim ilkbahar ve yaz. arı ve kuş seslerini dinlemeyi severim ağaçtan açan çiçekleri de.
Aslında ben her mevsimimde ruh halime göre. Daha çok yağmur mevsimini seviyorum. O yüzden sonbahar ve ilkbahar. 😊😊
Bunaltıcı sıcaklar, kalabalık beldeler, insan sürüsü... nedense yaz aylarına alışamıyorum ve eve kapaniyorum.
Yaz aylarını bende sevmem, kalabalık zaten sevmim. Ama eve kapanmıyorum, kamp, doğa, orman, dağ, tepe yayılıyorum. 🤣🤣
Kalabalığı oldum olası hiç sevmedim. Denize dahi gece girmeyi seviyorum, sessiz sakin. O yüzden sonbaharcıyım ben
Haha bende öyle, gece girerim denize.
Cevap
28Cevap
Her zaman kış insanıyım. Soğuk seviyorum soğuğa aşığım. Yazları çok sinirli oluyorum, kışları çok sakinimdir
Ilkbahar geldiğinde ruhumu yenilenmis hissediyorum.
Ilkbahar ve yaz insanıyım kesinlikle, sonbahar da garip hissediyorum
Her mevsimi severim. Aitlik derecesine bir şey düşünmedim hiç.
sonbahar kış... çünkü sıcağı sevmiyorum ayrıca daha sakin zamanlar, bir yerlerde dalıp düşünmelik
Sonbahar ve Eylül ayı. Eylül ayrı bir huzur benim için.
sonbahari severim ama ait hissetmem sadece asimetrik iklimi hosuma gider...
Ikisi de çok güzel yaa ama sonbahar kış benim mevsimim
Bahar aylarını hep çok severim ne sıcak yazı ne de hoyrat kışı severim. İlkbahar ve sonbahara ait hissediyorum. :)
En güzel mevsim kıştır bence.
Sonbahar kış kesinlikle.
Yaz 😊
İlk ve son bahar 🍀
mayıs ve eylül tam bahar kadınıyım.
Bütün mevsimleri seviyorum yağmur olmasında
O zaman bana ait olamazsın
güzel seçim ama genelde kadınlar yazı sever
Her sene değişiyor 😂
Kış.
Kesinlikle kış insanıyım
Sonbahar tabiki
Ilkbahar-yaz
Sonbahar
İlk bahar🌸
Yaz, kendimi Adam Levine gibi hissettiğim ay:):):)
Yaz sonbahar
SONBAHAR 🙃
Sonbahar 🍂🍂
Kış ve bahar isterim
Yaz ve sonbahar 🍂
Sonbahar kış
İlkbahar yaz
Sonbahar kış
Sonbahar
Hazan mevsimi.
kış benim..
Kış hariç hepsi
Sonbahar 🍂🍁
Sonbahar
Bahar’lar güzeldir
Sonbahar🍁
Yenilenme aidiyet
Kış mevsimi
Bahar
Sonbahar-Kış...
İlkbahar
Yazz
Merhaba nasılsın
yaz :)
@Ukulelekukulele takıp eder mısın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?