Kendinizi ait hissettiğiniz mevsimler hangileri?

Ben kendimi sonbahar-kış mevsimlerine ait hissediyorum. Daha az kalabalık, daha fazla kahve ve edebiyat. Mükemmel... Siz?
Sonbahar-kış
Ilkbahar-yaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kendinizi ait hissettiğiniz mevsimler hangileri?
Cevapla