Sana hiç kıyamam/senin yerin bende hep ayrı diyenlere gerçekten inanıyor musun?))


Şüphe demeyelim; o anın havası ile kalıplaşmış bir cümle gibi geliyor 😌 kıyamayan veya yerimin özel olduğu biri bana bunu hissettirir. İşlev gerek yani 👍
En çok onlar kayıyor. Valla başka biri yapsa eyvallah ama o yapınca böyle minnoş Benin içinden deadpool çıkıyor. Sonra sakinleşip o çocuklarıyla mücadele derneği olmadığımı kendime hatırlatıp bana ne moduna geçiyorum. Burcum ikizler ondan böyleyim.
Cevap
55Cevap
Sana hiç kıyamam diyenler daha çok kiriyor insanı, o yüzden söylenen bu tarz sözlere pek inanmıyorum.
Kıyamam diyenler şimdi başkalarımın dmlerinde, kişisel özel alanlarında fink atıyorlar..
Sence inanmalı mıyız?
Bu söz artık dillere yapışmış geliyor bana. Herkesin ağzında bu cümle. Samimiyet vermiyor bana. Zaten sözler değil davranışlar önemli benim için
Ohooo, bu sulardan geçeli çok oldu. Öyle güzel kıyıyorlar ki, insan şaşırıp kalıyor, bazen film izler gibi izliyor. :D
Ailem dışındakilere inanmıyorum. Menfaatler uğruna o kıyamam diyenler en güzel kıyanlar oluyor.
En çok onlar kıyıyor inanmıyorum neler gördük biz nelerr yer miyiz artık.
Kıymalı pide olsa da yesek iftara.😀
Benin inancıma bağlı durum.
Bu ancak zamanla belli olur we bunu söyliyen cogu insan yarı yolda bırakmıstır , ben lafa degil filmin sonunda hala yanımdamı ona bakarım
hiç kimse sadık değildir duygular herzaman değişebilir
o zaman bunu klasik türk yalanlarına ekleyelim mi? :)
Bence bu da bir yalakalık olmasın :)
Hayattaki en büyük kazıkları onlardan yedim ben, sırtım bıçak dolu
inanmıyorum insan kendisinin yalan söyleyip söylemediğini bilmez mi mlekaücıoqp68
Yok yaa palavra onlar hep. ben kimseye kullanmiyorum ki kimsede bana oyle desin
Kıyamam dediklerimiz kiymadimi bize zaten laf var icraat 0 ( SIFIR )
İnsan kendi kendine bile kıydıktan sonra , sana kıyamam diyen kisi halt etmiş !
Bana kıyamam diyen en son herif beni fena üzmüştü genelde en sahtekar insanlar der
Her insan yalan söylüyor ya da doğru söylüyor diyemem.. Davranışlar bunu belli eder..
1 kişi diyorsa inanırım. 1 den fazlasına inanmam.
İnanmiş gıbı yapıyorum onlar sahte bir sekılde öyle derken utanmayacak ben inanıyormus gıbı yapınca mı utanicam banane
Sana hiç kıyamam diyenler hep ilk başlarda kırmıştır
Hayir oyle bir kiyarlarki kiyma olur kasapta satilirsin.
Kıyamam lafının eski samimiyeti kalmadı.
Üzgünüm
İnaniyorum, celisik bir sey yapiyor olsada kiyamadiklarini hissediyorum.
Boş bir söz. Kıyamam diyenler en çok bize kıyan karaktersizler onlar oldular
Valla bilmiyorum kimse bana "sana hiç kıyamam" demedi.
tabikide hayır tam aksine kırmam diyen kırıyor zaten
Seni seviyorum cümlesi kadar anlamını yitirmiş bir söz
Kesinlikle ve de kesinlikle Allah belamı versin inanırsam inanmıyorum.
Ben de kimseye güvenme duygumu yitirdim çünkü en çok onlar zarar veriyor
Kıyamam diye diye dalağımızı yüreğimizi ziktiler ne kıyamaması kime kıyamaması
Bazılarına inaniyorum vardı hayatımda oyle birkaç kişi
İnanırım ama herkese değil. Yakınlarıma inanırım. Ve gerçekten samimiyetine inandıklarıma.
İnanmıyorum, çünkü en çok yaralayanlar onlardır.
Hiç kimseye güvenmiyorum bu hayatta. Aileme bile. Bu benim hayat felsefemdir. Dolayısıyla kimseye inanmıyorum.
Kıyacağını bildiğim için hafifçe gülümsüyorum :)
Hayır inanmam, öyle inanacak kerizlik yok :D
palavere hep bunlar tabiiisi inanmıyoruuum 😂
Diyenin gözüne bakarım, anlaşılır zaten
Genellikle ilk giden oluyor
Kıyamıyorum diyenler daha çok kıyıyor.
Onlar daha çok kırıyorlar genelde. 😀
en çokda onlar kıyıyor ya :D
sana hiç kiyamam diyenler beni bütün olarak yediler.. bye
Tabiki hayir herkes cikarlari icin herkese kiyabilit
Bunu diyipte kıyanlar oldu azda olsa bazen inanmak gelmiyor içimden
Allah aşkına hocası kendisine yavsayan var mı bana o diyince inanmiom da tövbe haşa yaa 😂
Kimse demiyor.. Söyleyen olursa da inanmam..
Ben genel olarak kimseye inanmıyorum
Sana hiç kıyamam diyenler sıçtı hayatımıza zaten
Cok ıyı kıyar asıl kıyamayanlar
İnanmıyorum kıyıyorlar
Hayır çünkü hepsi yalan gerekirse kıyarlar
Kıyamam diyenler kıyıyor asıl
En çok da onlar kıyar
İnanırım. Ölüm onun ağzından gelse yine inanırım
Valla hiç inanmıyorum samimiyetsiz
Valla inanmıyorum ya :D yinede kim olduğuna bağlı.
Çıkarlarına uymadığında kıyıyorlar.
Hayır ne varsa onlarda var 😂
Gerçekten inanmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?