25 yaşındayım hiç evet hiç arkadaşım yok lisedede olmamıştı doğru düzgün ne zaman arkadaş edinsem iki üç gün sonra bitti o arkadaşlıklar maddi durumum çok iyi arabam evim herşeyim var ama üniversiteyi bir kız yüzünden aöf okumak zorunda kaldım hala daha açıktan okuyorum ve o kızla aramızda bağ kalmadı gibi zaten bu şehirdende gitti okulu bitince birdaha buraya geri dönmeyecekler çalışmıyorumda iş arıyorum ama işlerin hepsi sıkıcı evlenmek istiyorum çok yalnızım hayatımda bir kişi olsun bana yeterde artar diye düşünüyorum insanlar ne faceden ne whatsdan bana yazmıyor paylaştıklarımı kimse beğenmiyor millet birşey paylaşır 30 kişi beğenir ben birşey paylaşıyorum hiç tık yok çok kötü bir ruh halindeyim depresyondayım hayatımda daha hiç doğru düzgün arkadaş ortamı kurup gezemedim hergünümü annemle geçiriyorum nolur yardım edin depresyonun eşiğindeyim aklıma kötü şeyler geliyor ! Lütfen ciddi mesajlar yazın bu yazdıklarımın tamamı gerçektir , teşekkürler
Cevabın nedir?
Cevapla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSenin gibi bir arkadaşım var. Kız ortaokul mezunu babasını kaybetmiş annesiyle yaşıyor isi okulu çevresi yok. Cok kültürlü çok okuyan bir kız kendi kendine uzman seviyede İngilizce öğrenmiş komik esprili de.ona sordugum zaman gelecekte ne yapacaksın diye bilmiyorum diyor. Sana doneyim simdi. İnsan elinde olmayanı ister o an sadece gözü onu görür.sen şu an yalnizsin ve bir es istiyorsun ama bir yerden baslamalisin sosyallaesmeye armut pis ağzına düş olmaz. Sanki durumunla biriyle evlenen bile onu da sikarsin bir insan tek bir insanla yapamaz hayat boyu bence.bunalirsiniz ikimiz de. Birşeyler basarman üretken gerek seni aşık kendine getirecek bir başkası değil yine sensin. Bu benim fikrim yanılıyor da olabilirim.durumuna üzüldüm biliyorum tek başına üstesinden gelmek zor ama cabalamalisin pismelisin ki gelecekte seni simdi yakindigin şeyler etkilemesin.
03 Yorumla
Soran+1 yılbende babamı 1999 yılında trafik kazasında kaybettim arkadaşınla aynı durum içindeyim emin ol
- +1 yıl
Bende çok kitap okuyan bir insanım arkadaş edinmek kolay ama çoğusunun IQ seviyesi belli , bir kitap üzerine tartisacağim insan yok... Arkadaşınla tanışmayı çok isterdim
- +1 yıl
Keşke arkadaşın bana ulaşsa
En İyi Cevaplar
+1 yılbaşlığı okuyunca, 18 yaşındayım, aynı durumdayız diye düşündüm. ben de öyleyim. maddi kısmı dışında. :)))) arkadaşım kulüpler var, edebiyat, spor, müzik v.s. bul netten bak, yaş gruplarına göre sınıflandırılmıştır zaten düzenli olarak gidiliyor, git. sevdiğin bir dalına gidersen hem güzel vakit geçirip hem de arkadaş edinirsin diye düşünüyorum. ya da hoşuna gidebilecek kurslara git. oralarda da edinebilirsin. sadece bunlar yok tabi. belli bir süre de olsa, düzenli olarak katılabileceğin bir sürü etkinlik, aktivite var katıl onlara. o etkinlik bitince de arkada olursunuz yine. koro gibi ne bileyim tiyatro gibi. ayrıca 25 yaşındasın gir bir yere çalış.
07 Yorumla- +1 yıl
ayrıca bir tane iş yok ki araştır iyice onlarca iş dalı var mutlaka seveceğin bir şeydir biri. ayrıca çok zenginmişsin, iş kurabilirsin. iyi bir patron olursan, öyle sürekli patron olduğunu hatırlatacak davranışlarda bulunmayıp, egoist olmayıp, patronluk taslamayıp, ne var canım ikimiz de insanız diye düşünüp davranırsan, çalışanlarınla arkadaş olursun. elemanlarını da senin yaşın civarında yaşlardaki insanlardan seçebilirsin. :))
Soran+1 yılDediklerin sözde çok kolayda iş uygulamaya gelince sıkıntı...
- +1 yıl
tahmin edebiliyorum bn de öyleyim ama özgüvenli ve cesur olmak gerekiyor ve bu ruh halini pek belli etmemeliyiz başka çare yok zor ama o kadar da zor değil en azından bir de böyle düşünmek lazım. maddi durumunun iyi olduğunu da + olarak kabul edebilirsin maddiyat olunca sosyalleşmek daha kolay.
Soran+1 yılistediğim sadece hayatımda bana ilgi sevgi alaka gösterecek 1 kişi olsun ve sadece benim olduğum gibi bana bağlı kalsın emin ol varım yoğum onun olur ama şunuda merak etme kullanacak kız çok bu yüzden temkinli davranıyorum 2-3 görüşmede bir kız belli eder zaten seni kullandığını onu daha o zamandan yol veriyorum
- +1 yıl
ben de senin gibi düşünüyorum ama yanlış anladım. maddiyatla sosyalleşmek derken, paran varsa çevrende çok kişi olur gibisinden değil. öyle demedim. yani dediğim gibi bir yerlere gitme, kurslara, kulüplere, etkinliklere, aktivitelere katılma şansın yüksek olur, bu yüzden de yeni insanlarla tanışıp arkadaş edinme şansın daha yüksek olur gibisinden dedim. dediğim gibi arkadaş gökten inmeyecek ya bu tür şeylerden başka çaren yok maalesef. internette arkadaş bulmaya da pek güvenmiyorum ben.
- +1 yıl
yanlış anladım değil anladın olacaktı pardon
Soran+1 yılBen hiç güvenmiyorum internetten tanıdığım kişilerin hespi şımarık egoist bencil insanlar zaten insan olsalar internette işleri olmaz orası ayrı
arkadasim bende hergün annemleyim, en güzelide bu hic olmasa annene baglisin onu üzcek yanlis seyler yapmassin nekadar az arkadasin olursa okadarda huzurlu olursun, senide anliyorum niye arakdasin yok onu ben anlayamadim biraz cekinkensen olmaz ztn firlama ol biray gerci bu yasdan sonra olmaz onlar ama konuskan ol girisken ;)
bir kac kisinin dedigi gibi tatile cik bodrum antalya al annenide takil oteldeyken gecede geceye alemlere ak biraz bak zamanla düzelir yok ben evlencem diyosan yasamadan ozaman annene soyle sana kiz bulsun ama uzun sürmez canin birzaman sonra gezmek tozmak isticek bunlari yasamadigin icin karinida vazla mutlu edemessin06 Yorumla
Soran+1 yılAnneme bana kız bul diyorum zaten ama hiç bir çaba gösterdiği yok hergün kavga ediyoruz evde bağırış çağırış
Soran+1 yılNasıl bulacağım ama kimi tanısam sevgilisi var en çirkin kızın bile bir sevgili var şu lanet face açıldı açılalı kimse yalnız kalmamaya başladı
- +1 yıl
olmaz olurmu ya, dolu var birak bu face islerini benim facem yok bir bu sitede kayitliyim, kiz bulmak senin düsündügün kadar sor bisey degil, tabi sana gite her önüne gelen birini ayarlamaya calis demiyos vardir etrafda birileri kendini biraz sokaga at iki erkek arkadasi yeter gerisi gelir hele yaz günü pehhh
Soran+1 yıldeniyecem dediklerini sağol
Aile & Toplum konusunda 538 cevap paylaştı. la sen benim kopyam mısın ya? Tek fark ben zengin değilim... Diğer durumlarımız aynı. Ben de senden bir iki yaş büyüğüm yalnızım, biraz asosyalim, HİÇ arkadaşım yok, facebook olayı var ya bende de aynı :) Ulan millet saçma sapan şeyler yazar onlarca beğeni alır, biz bişey yazdık mı tık yok. Sırf o yüzden 100 küsür kişiyi sildim çıkardım facebooktan, kaldı 100 küsür kişi :) İş konusuna gelince ben de iş falan bulamıyodum ama BİM'e başvurdum aldılar, hayret :) 14.30da başlıcam işe. Bence sen de ne olursa olsun bir yere gir çalış, belki atarsın onu üzerinden.
AMA SANA SÖYLEYEYİM Kİ SENİ, SENİN GİBİLERDEN BAŞKA KİMSE ANLAYAMAZ.15 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle bizi bizden başka kimse anlayamaz , yalnızlık bizim kaderimiz , eskiden böyle değildim her günüm şen şakrak eğlence içinde geçerdi son 3-4 yıldır böyleyim hiç kimsem hiç bir tane arkadaşım yok telefonumu kırıp atsam kimse seni aradım ulaşamadım demez ailemden başka o derece yani
Ben bu dönemi kendimce kan kaybetme dönemi olarak adlandırdım biraz saçma gelebilir ama biz şu an kan kaybediyoruz manevi olarak- +1 yıl
ben yıllardır kan kaybediyorum ama nedense hala ölemedim. Hani sosyalleşin falan diyolar da yahu tek başına nasıl sosyalleşecek insan. bir kafeye gidip rastgele insanlara arkadaş olalım mı diye mi soracaz. HİÇ arkadaşının olmamasını pek az insan kavrayabilir. Zor bir durum tabi, herkesin anlamasını bekleyemem. Hele buralarda takılan ergen tiplerin anlamasını hiç ummam...
Soran+1 yılPsikologlar dünyanın parasını alır dediğin şeyler hepsinin aynı bir yerlere yazıl bir yerlere git otur , yahu burası türkiye birine arkadaş olalımmı dediğin zaman sapık namus düşmanına çıkıyor adın durduk yerde biriyle nasıl konuşayım ben ancak kafeye gider mal mal oturur etrafıma bakınır dururum olacak tek şey bu kimsede zaten gelip benimle aynı masaya oturup hadi tanışalım demez dediğin gibi seni benden benide senden başkası anlayamaz vesselam zor bir durum...
Soran+1 yılakdenizdeyim ben
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
20
Cevap
26Cevap
Yetiştirilişinden dolayı karakterin zayıf, kendine güvenin yok, insanların onayını bekliyorsun, beğenilme ihtiyacın çok. Tüm bunlar senin küçükken babanı kaybetmenden, annenin kocası öldüğü için koruyacak tek kişi olarak seni görmesi, dolayısıyla seni kendine bağımlı yapmasından ve senin saksıyı çalıştıramamandan kaynaklanıyor. Sen kaybedensin arkadaşım, bitiksin. Bunca insan parayla değil kendi karakteriyle dimdik ayakta, arkadaşlarıyla takılıyorken sen paranla da bir şeyi elde edemiyorsun. İş yerinde insanlar senle ilgilenmiyor diye 1 ayda 3 keş iş değiştiriyorsun. Ne bekliyordun masa silerken 2 kız 2 erkek başına toplanıp seni muhabbete tutmalarını mı! İlk başta su. seni ana kuzusu olarak yetiştiren anada küçükken evden çıkarıp bir işe soksaydı kendine güvenin olurdu. Üniversiteyi de ailenin dışında bir yerde okuma fırsatını kaçırmışsın yine evde okuyarak işin kolayına kaçmışsın. Sana tavsiyelerim olurdu ama zaman kaybısın.
20 Yorumlabence yapman gereken ilk iş interneti terk etmen insanları birbirinden koparan asosyal yapan aslında internettir ben halimden şikayet etmediğim için takılıyorum hele hele bu sitedeki yok 2 kız arasında kaldım hangini seçeyim yok bir çocuk hoşlandığımı anlamıyor onu nasıl tavlarım gibi yazılara bakarak kendi hayatını değerlindirmeye kalkarsan işin içinden çıkamazsın burada yazılanlar çoğunlukla hayal yani olan değil olması istenen şeylerdir bu site sana olumsuz etki etmiştir mutlaka bence kendine mutlaka bir iş edin ve özellikle spor tavsiye ederim spor hem ruha hem de bedene iyi gelir her zaman için
13 Yorumla
Soran+1 yılFacebook yüzünden milletin (özellikle akrabaların) ne kadar şeytan olduğunu öğrendim beğenmemeleri yazmamaları hatta ben eklemesem eklememeleri ki yukarı tanıyor olabileceğiniz kişilerde eşek kadar yazıyor adım soyadım inan günde 1 saat açık kalıyor o aptal site sonra dondur diyorum ta ki diğer güne kadar sonra yine 1 saat açık kalıyor sonra yine dondur az kaldı tamamen sileceğim whatsdanda öyle kimse yazmıyor ben yazsam bile cevap yok görüldü demesine rağmen rehberdende sileceğim onları rehberden en az 20 kişi azalacak bak göreceksin inat ettim
Soran+1 yılhiç bir faydasını görmedim aksine insanların ne kadar saçma değersin olduğunu gördüm millet afedersin tuvalete gidiyorum dese 100 kişi beğeniyor onunda bir tarafları kalkıyor sanki bana manken , tamamen sileceğim diyorum yine silemiyorum çünkü yapacak hiç birşeyim yok yok yok
bı an kendımı anımsadım :D bazı seyler farklı :D ben bıde bunun ustune fakırım :D ya bosversene begenmıyolar mıs etmıyolarmıs ya. kızlarda hep senın benım gıbı erkek ararlar adam olsun sade benı sevsın gozu bırını gormesın yanlıs yamuk yapmısın kızlarla konusmasın ws ısterler ama bıtanesı gelıp bulmaz :D ben daha sms yapamıyom androıdım yok fakırık fakır :D sen gene zengınmısın :D sukret :D bakalım bı 4 sene sonra senın gıbı oluruz ınsalla :D bence yanlıs yapıyonn dostum ahh ah
01 Yorumla
Soran+1 yılBende iphone 5s var birader ama yine yalnızım fark ne anlayamadım
İşin yoksa evlenmeyi düşünme. Yani artık günümüzdeki kadınların çoğunluğuna göre işi olmayan erkekle evlenilmez kafası var.Ayrıca depresyonluk bir durum yok.Ailen yanında , üniversitedesin.Maddi durumun çok iyi.Sanıyorum ki bir hastalığın felan da yok.Depresyon değil senin ki.Eğer etrafındaki işlerin sıkıcı olduğunu düşünüyorsan yetenek ve ilgi alanlarına göre bir yer seçmelisin.
13 Yorumla
Soran+1 yılİşim şu an için yok ama evleneceğimi bileyim emin ol bu saatte iş bulurum kendime o potansiyele sahibim
Soran+1 yılgirmiş durumdayım zaten bir ortama girdiğimde yüzümü zorla gülümsetiyorum sürekli asık haldeyim çükü
Demekkı ıcıne kapanık bırısın. Annen aılen bu durumun farkındamı pekı? spor salonuna yazılabılırsın fit olsan dahi yazıl spor mutluluk verir. Kendı kendıne alısverıse cık gez yemege gıt. Parka gıt otur mesela enazından. Bırılerıyle ıletısım kurmaya calıs. Hatta madem maddı durumun ıyı bın arabana bı tatıle cık tek basına orda hem kafa dınlersın hem bıkac kısıyle tanısmaya calısırsın.
02 Yorumla
Soran+1 yılFarkında ama farkında olmamak için elinden geleni yapıyorlar aman herkes yalnız herkes senin gibi takma kafana ne takıyorsun diyip diyip geçiştiriyorlar yaptıkları tek şey bu çözüm var mı yok...
- +1 yıl
Nie olmasın çözümü sen kendını depresyona zaten sokmussun. Bak benımde bır sevgılım var onun harıcı arkdsm vs kmsem yok kmsyle bıle knsmyrm sna olanlarn aynısı bnada oluyo. Bzen ben sevglim oldgu halde yalnız hıssedıyorum arkadasım olmadıgı halde. ABın evlıymıs senınle nıye gezmıyor yardımcıı olmuyor. Ayrıca yorumlarda gördüm annenle yasadıgın ıcın senı tebrık ederım cok dogru bır davranıs ona sahıp cıkıyorsun.
+1 yılilla arkadas kiz arkadas yapma cabasindan vazgec, böyle yaparsan zaten olmaz
kendine hobby ara, kurslara vs. katil
maddi durum iyise zaten daha dikkatli olmalisin kullanmaya calisanlar olacakdir
facebook vs. seyleri de takinti yapma cevresi cok olan cok begeni alir00 YorumlaSen bu bilgisayarın başına hapsolduğun sürece asosyal bir insan olur çıkarsın kardeş hatta olmuşsun bak yaşın 25 olmuş çık dışarı yalnızda vakit geçirebilirsin sinemaya git ne bileyim go-kart yap eğlence merkezine git yani demek istediğim şu mutlu olmak için illa birine bel bağlamak zorunda değilsin bir insanın tek başına da yapacağı şeyler onu mutlu edebilmeli ne bileyim kitap oku puzzle yap vs vs
01 Yorumla
Soran+1 yılişte insan bunları biriyle yapmak istiyor kimsede gelmek istemeyince olmuyor tutup adamı tehdit edemem ki benimle zorla buluşması için
Gizli Üye(36-45)+1 yılLoser'sın abi. Ben olsam yerinde artık benden bir b*k olmaz der güney illerinden birinde karnımı doyurmak için garsonluk yapıp turist kızlara asılırdım. Esrar kullanmak suç olduğu için onu yazmıyorum. Gece de artık iş yerinde bir köşeye mi kıvrılırdım banklara mı yatardım bilmiyorum. Bol bol loto falan oyna. Ama at yarışına bulaşayım deme. Hem çok para yiyor hem kadının gözünde -∞. Herşeyden önce aynaya bak şöyle iyice, deodorant al büyük fark yaratabilir, gurbete falan git veya?
04 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHaram olan hangisi?
Soran+1 yılsen iyimisin?
Cevap sahibi+1 yılEmin değilim
Bence kurslara git ingilizce kursuna biraz takıl.Evlemneye gelince görücü usulü evlilik istiyorsan sana sadık birini bulmalısın.Bu devirde kadın milletine güven olmaz.Seni saf bulup evlenebilirdi haline şükretmelisin bence senden kötü durumda olanlar var emin ol buna.Benim 1arkadaşım var samimi dostum ayrıca o bana yetiyor mesela.Bence arkadaştan öte kendine dost bulmalısın.
00 Yorumla
+1 yılKendine bir hobi, bir iş bir uğraş bulman gerekiyor. Topluma ayak uydurmadığın sürece yalnız kalırsın. Toplum çalışıyor ise sen de çalışmalısın ki seni kendilerine yakın görsünler. Her türlü etkinliğe katıl, insanlarla sohbet et. Belirli bir hobin ve uğraşın olsun.
00 Yorumla
+1 yılBu şartlar altında evlendiğin kız da senden kaçar. Kendin gibi bir asosyal bul veya sosyal ol. Babanın parası vardı madem neden açıköğretim okudun? Yazık etmişsin gençliğine
01 Yorumla
Soran+1 yılZaten evleneceğim kızında benim gibi olmasını istiyorum yoksa dayanamam öteki türlü , açıköğretim neden okuduğumu yazdım uzun uzun okursan görürsün , evet yazık oldu hala daha yazık ediyorum elde var sıfır tüm günüm evde boş boş geçiyor !
+1 yılYalnızlık Allah'a Mahsustur Git Namaza Basla Bak bakiyim böyle bir huzur var mı yanlız değilsin Allahütala Herzaman Yanımızda Ayrıca namazlarini Kıl Ve işine bak derim Aksamlarida Ps oyunları Oynayabilirsin Ve kafanda su cümleyi hep Kurmani Şiddetle Tavsiye ediyorum Benim kimseye ihtiyacım yok benim kimseye ihtiyacım yok Bu cümleyi artık beynin Algiladiginda Millet seni aramaya başlar 😄😉
00 Yorumla
+1 yılbence iş kur arkadaşım zenginliğinde bir halta yaramadığını şimdi daha iyi anladım hereks derdide anlamazdım :)
05 Yorumla
Soran+1 yılEvet hikaye araban varsa kız arkadaşın çok olur diyorlar ya alayı yalan olun dilinde olsa arabanda olsa dünya alem seninde olsa olmayınca olmaz benim daha birçok tanıdığım var bu şekilde süper zengin olupta boşanmış mutsuz aşksız olan
- +1 yıl
önceden zengin koca istiyodum bırak allsen uzak dursunlar zaten geneli zübbe olur :D
Soran+1 yılzübbelikle ne alakası var ben zübbemiyim?
- +1 yıl
seni bilmeme amam ben çok gördüm çok arkadaşım vardı baba parası iyen genelde zübelerdir :D
Soran+1 yıltek başıma bas bas müzik açıp artislik yaparım evet ama bir kız arkadaşımın yanında asla bunları yapmam cool takılırım tabiri caizse yani herşeyi yerine göre yaparım
abi git amerikata başvur greencarda git orda arkadaş edinirsin zaten ya da git muxikle filan uğraş arkadaş bulursun
12 Yorumla
Soran+1 yılZaten başımı alıp gideceğim birgün ama dur bakalım annemle hergün kavga ediyoruz bu yüzden
- +1 yıl
bak sana bisey soyliyim git oyunculuk egitimi falan al orda baya genis bir cevre edinirsin boyun posun varsa oyuncu ol yoksa biseyl kursuna git herhangi bir kursa ya da universite sinavina gir herhangi bir bopum ikub4 yillik mutlaka arkadas edinirsin ondan kolay ne varki ywtwrki insanlara kendini sevdir pesinden gelirler merak etme
+1 yılBence sıkıcı olduğunu düşünsen de bir işe gir, belki sandığın gibi değildir... Bir yerden başlamalısın, herşey senin elinde...
01 Yorumla
+1 yılSen benim erkek versiyonumsun.Erkek olduğun için daha avantajlısın maddi durumunda iyimiş tatile git eğlenmeye çalış.
03 Yorumla
Soran+1 yılTek başıma inek gibimi?
- +1 yıl
Neden inek gibi olsun.İnsanlar kafa dağıtmak için yalnız tatile çıkıyor.Gayet normal bir davranış.
Soran+1 yılo insanlar hallerinden memmun normal yaşantısında birçok arkadaşa sahip insanlar ancak ! bunuda unutmamak lazım
+1 yılIlgini Çeken Etkiniklere Katıl. Buralarda Farklı Insanlarla Tanışabilirsin. Hic Olmadı, Imkanın Varsa Gezmeye Başla Bence. Dünyanın Neresini Merak Ediyorsan Oraya Git. Gezgin Kafasıyla Takilirsan Çok Farklı Insanlarla Tanışabilirsin.
00 YorumlaTatile git orda arkadaş ortamı kur veya çocukluk arkadaşların yok mu hani topa sert vurmayın diyen teyzelerden beraber kaçtıkların işte onlarla ilişkini arttır
06 Yorumla
Soran+1 yılhiç biri yok... keşke olsa
Soran+1 yılyaptığım tek şey zaten arabayla turlamak kendi kendime selfie resimler çekmek sonra eve dönmek... hepsi bu
Soran+1 yılonada üşeniyorum :)
+1 yılAbi nasil oldun gecti mi cunku bende ayni seyi yasiyorum yasim 20 🤦🏻♀️😥😔😔😞😞😒😒😩😩😩
03 Yorumla- +1 yıl
Burda misiniz😲😩🤧
- +1 yıl
Tesekkur ederim 😩😩☹️☹️InsAllah Allahim🤲🏻
+1 yılüzüldüm ya
sosyalleş biraz arkadaşın yoksa ille evdemi oturucan
spor salonuna falan git sosyal ortamlarda bulun
kendini eğlendirmeye ve biraz kitap okumaya çalış00 Yorumlaallahın rızasını kazanan insanların rızasınıda kazanmıstır git bir abdest al namaz kıl hayatın düzene girecek biiznihieallah göreceksin
16 Yorumla
Soran+1 yılAllaha inancım sonsuz namazlarımı olabildiğince kılıyorum ama duygusal yalnızlık beni dindende uzaklaştırdı :(
Soran+1 yılMesaj gönderebilmek için Xper 2+ seviyesinde olman gerekli :(
Soran+1 yılakdenizde kıyısı olan bir şehir söylemek istemiyorum boşver...
Karete kursuna spor salonuna falan kayıt ol cevre edın mesela spor salonu ıyı fıkır. Kas yaparken kızda bulursun
04 Yorumla
Soran+1 yılBoyum kilomda yerimde 1.90 boy 95 kilodayım sorun ne ama bilmiyorum bir ortama girerim bir kızla konuşmaya çalışırım gülümserim hatta telefon face alırım ama sonrası gelmez ben 5 yazarım o 1 zor yazar hangi kızla tanışsam böyle neden böyleyim anlamıyorum kimse konuşmak istemiyorum öcü filanda değilim tersine çok arkadaş canlısı biriyim
- +1 yıl
İnsan kendini göremez.öz eleştirisini tam olarak yapamaz.ego denilen birşey var. Dışardan biri görebilir sendeki sorunu. Sorsaydin birine.bendeki sorun ne diye.mesela ben çat çat söylerim karşımdakine
Soran+1 yılsorupta afedersin bir yerlerinimi kaldıracağım boşversene
Gizli Üye(30-35)+1 yıl:( işe gir bence sen en kısa zamanda kpss kursuna git bişeyler yap durumun ne kadar iyi olursa olsun çalışman lazım.
019 Yorumla
Soran+1 yıl1 ayda 3 kez iş değiştirdim sebebi çevrenin bana yanaşmaması ve depresyonumun hala daha devam etmesiydi şu an yine yalnızım yine yalnızım
Cevap sahibi+1 yılama bu şekilde evlenemezsinde :S çok yazık ediyorsun gençliğine
Soran+1 yılZaten kimsenin bana birşey bulacağıda yok , ya artık kutu kutu antidepresan ilaçlarıda kullanmak istemiyorum zombi gibi oluyorum bu seferde ama böylede mutsuzum bir yerlere gir diyorsunuzda nereye gireyim ki müzik deseniz müziği çalgı cengi işlerini sevmem resim deseniz alakam olmaz spor deseniz ameliyat oldum geçen yıl spora gidemem KPSS deseniz önce okulum bitsin... herşeye bir bahanem var yani :(
Cevap sahibi+1 yılyalnızlık takıntını kenara at bence.insanlar sana yanaşmıyor diye iş dğeiştirmende bana göre saçmalık.
Soran+1 yılEvet yanaşmıyorlar ve benim öncelikli hedefim bu yalnızlıktan kurtulmak çünkü hayatta herşeye sahibim ama yinede mutsuzum sizin çevreniz arkadaş kaynadığı için bunu anlamanızı beklemiyorum zaten
Cevap sahibi+1 yılbenim çevremde 1 tane bile arkadaşım yok :) ama senin gibi yapmıyorum.
Soran+1 yılBenim gibi değilsindir ama :) en azından hergün evde tıkılıp kalmıyorsundur
Cevap sahibi+1 yılemin ol 1 senedir evdeyim şaka yapmıyorum bu konuda.
Soran+1 yılkızlar bu konuda daha şanslı diye düşünürdüm hep hatta keşke kız olarak dünyaya gelseydim bile dediğim olmuştur çünkü bir kızı ben hiç yalnız görmedim en az yüz tane arkadaşı oluyor etrafında , ancak ülke global olarak bencilleşiyor ben onu anladım herkes herkesten bir çıkar uğruna konuşuyor belki bendede o göz olmadığı için bana gelmiyorlardır
Cevap sahibi+1 yılaman gelmeyen gelmesin hiçte karalar bağlamam senin gibi çok gereksiz bir takıntı edinmişsin
Soran+1 yılGereksiz takıntı olduğunu biliyorum benimki yalnızlıktan dolayı böyle saçma sapan şeyleri takmak keşke sizin gibi duygusuz olabilsem
Cevap sahibi+1 yılarkadaşım hiç kimse yalnız değildir boş otururken bir taraftanda inancınızı pekiştirseydiniz keşke.
Soran+1 yılİnanç ile duygusal yalnızlık arasında ne bağ var söylermisin?
Cevap sahibi+1 yılyani depresyon yerine kaderinde nasıl olsa birinin olduğunu zamanı gelince karşına çıkacağını düşünebilirsin
Soran+1 yılzamanı gelincemi? 25 yaşındayım dikkatini çekerse ve artık birşeylere ihtiyaç duyuyorum ancak ben bu ihtiyaçları yasak ve haram yollardan değil helal yollardan yapmak istiyorum umarım anlamışsındır
Cevap sahibi+1 yılanladım ama evde oturunca nereden gelipte bulacak ya görücü evleneceksin başka türlüsü zaten yok
Soran+1 yılgörücüde kimse bulmuyor tüm akrabalara söyledim beni tiye alıyorlar yok daha askerliğin var yok daha okulun var ya bunlar engel değil benim babam evlendiğinde daha üniversite okuyormuş askerliği filan yokmuş ve 23 yaşındaymış niye insanlar böyle dik kafalı
Cevap sahibi+1 yılevet saçma olmuş hem onlara ne ki zaten.
Soran+1 yılkendi saçını kendin kaşı demiş atalarımız...
Gizli Üye(30-35)+1 yıltibini begnmiolsrdir ya da soguk davrabiosundur obce bir is bul is yeribden srkdslarin olur sonrada sporaa basla eve girmez sin unutma is onemli.
01 Yorumla
Soran+1 yılTipim beğenilmicek gibi değil ki tersine çok konuşkan biriyim hatta bazen benimle çok konuşuyorsun diye dalga bile geçiyorlar ama karşı taraf bana gelmiyor erkek olsun kız olsun kimi tanısam bana yanaşmıyorlar arıyorum gelin hadi çıkıp görüşelim diye sürekli bir bahane uydurmalar
+1 yılseni anlıyorum kardeşim yakınlardaysan beraber takılalımm
03 Yorumla
Soran+1 yılnerede yaşıyorsun?
- +1 yıl
ordu
Soran+1 yılben akdenizde yaşıyorum kardeşim aramızda ciddi bir mesafe var
+1 yılAof okumak zorunda kaldim... Bu cümle çok çirkin.aof diye küçümseme var sanki...
02 Yorumla
Soran+1 yılAöf küçümsemiyorum ama normal bir ünv okusaydım arkadaş çevrem çok olacaktı böyle olmayacaktım ondan öyle yazdım hem şu an mezun durumundaydım kaç yıl oldu hala aöf te sürünüp duruyorum aöfün sistemi çok saçma okuyacaklar varsa uzak dursun derim ben kafamı taşlara vuruyorum bir kız için hayatımı mahvetmeme deymezmiş
- +1 yıl
Aof hayatini mahvetmek yani.iyiymis.ben anladm :)) neyse
- Aile & Toplum konusunda 825 cevap paylaştı.
+1 yılBence o kadar paran varsa gününü gün et gez eğlen sonra adam akıllı dön işini yap.
01 Yorumla
Soran+1 yılAylık 700 liraya yakın benzin masrafım var hepsindede tek başıma inek gibi geziyorum ama artık ondanda sıkıldım tek olmuyor
Maddi durumun iyise yurt dışına gir bence greencrd ile.
00 YorumlaSosyal medya hesaplarını kapat kitap oku git kitapçıya kitap al ayraç al kendi kendine rahatlıkla zaman geçirebileceğin şeylerle uğraş :)
00 Yorumlasorunu gizliden sormasaydın belki arkadaş edinebilirdin buradan :)
03 Yorumla
Soran+1 yılBuradan edineceğim arkadaşlıkların yine bir getirisi olmazdı emin ol...
Soran+1 yılmemmunlukla alakası yok kardeşim beni tanıyan bir daha konuşmuyor selam vermiyor burada kalıyor tanıştığımız artık kendimce buna koşullandım
Gizli Üye(30-35)+1 yılAnnemleyim derken? Cİnsel anlamda mı? açıklamayı okumadım. Çok uzun özet plz.
01 Yorumla
Soran+1 yılKardeşim ağzından çıkanı kulağın duyuyormu senin ! ? Annemle yaşıyoruz evde yalnızım arkadaşım yok annemden başka hiç kimsem yok dedim? Islak mendilmi emdin sen
+1 yılKendine once bir erkek arkadas bul yani kanka yap ama sosyal birisi olsun onunla takil sonra ortamlara akarsin oyle oyle acarsin
02 Yorumla
Soran+1 yılKanka olmak isteyen kimse yok milleti arıyorum hadi gel buluşalım sana bir burger ısmarlayım diye ya kardeş işim var arkadaş çağırdı amcamın oğlu gelecek kuzen gelecek gibi bahanelerle erteliyorlar hele hafta sonu hiç kimse gelmek istemiyor benimle hafta içide bu bahaneleri söylüyorlar
- +1 yıl
ilginc bir durum senden soğumuşlar sanki neden böyle yapar ki insanlar çevrende sevilen birisi değilmisin yoksa
Gizli Üye(36-45)+1 yılAnne kuzusu :) önce bir silkin kendine gel nebu kız gibi söylemmişsin erkek dediğin öz güvenli olur güçlü ol önce sonra gerisi gelir
06 Yorumla
Soran+1 yılAnnesiyle yaşayan her erkek neden ana kuzusu oluyor ben babamı kaybettim ve annemin benden başka kimsesi yok abim evli ayrı yaşıyor?
- +1 yıl
Neden erkeğe bir zorunluluk yükleniyor? Kadın dediğin degüvenli olmali. Kadınin evde oturmasını normal bulup erkek bunu yapınca anormal bulan bu toplum algisindan nefret ediyorum. Ne kadınlar var is kariyer hayatını seven evde durmak istemeyen çocuk bakmak istemeyen.cinsiyetçilik yapilmamali
- +1 yıl
evet. zeytinyağlısabun
Cevap sahibi+1 yılSen kayınvalidende oturmak istermisin
Soran+1 yılkayınvalide ne alaka ki şimdi? evlenince ben ayrı yaşayacağım ev bolluğu var zaten sorun değil...
Cevap sahibi+1 yılBen annen konusunda bişeydemedimki ilk basta ana kuzusu dememe tepki gösterdiniz yalnızlıktan yakındınız
Gizli Üye(30-35)+1 yılayni durumdayim. malesef cok iyi bir maddi durumum isim var (evden calisiyorum) yok arkadas kimse yok.
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılmaddi durumum çok iyi arabam evim herşeyim var
diyorsan kendini iyi pazarlayamıyorsundur.02 Yorumla
Soran+1 yılDaha ne kadar pazarlayım kendimi? Gururu haysiyeti 5 paralık edip insanlara ben mesaj atıyorum onlar cevap vermediği ve yazmadığı halde yine yaranamıyorum bırak allahını seversen ya
Cevap sahibi+1 yılsaplanma evt çık dışarı
+1 yılİstersen arkadaşn olurum yaşım 27. Benimde hiç arkadaş çevrem yok üzülüyorum ağlıyorum 🙁
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılVAKİTİN VAR KPSS GİR MEMUR OL SONRA HAYIRLISILA EVLENİRSİN
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. benim bir zamanlar ki halim asdasfdf
017 Yorumla
Soran+1 yılNasıl atlattın o halini yazda bilelim bari
- +1 yıl
kurslara felan git benim kafa dengi arkadaş bulmam zor olur birde minnetsiz olduğumdan çok yakın değiliz ama benim sohbetimi sevdiklerinden peşimi bırakmazlar senin durum farklıymış en iyi arkadaş annedir muhabber kursanda bağlanma dışarıya zaten nasıl kız buluruma geliyorsa olay onuda ordan bulursun ayrıca milletin senle iletişim kurmaya çalışmasını beklersen çok beklersin senin atak yapman gerek
Soran+1 yılSorun orada zaten ben atak yapıyorum 10 cümlelik birşey yazıyorum whatsdan 1 tane tamam , hmmm , ok diye salak salak cevaplar geliyor bu kişiye daha nasıl yazayım söylermisin?
Soran+1 yılNetten bir cacık olmaz çok denedim ama hepsi ukela bencil egoist şımarık insan çıktı neti salla boşver gerçekteki gibi asla ama asla olmaz
Soran+1 yılhaklısın desen yeter..
Soran+1 yılsen hayatını netten kazanıyorsun o halde
Soran+1 yılkatılmaman için sebep ne senin o diğer çevremdeki insanlardan farkın yok o zaman neyse sende katılma onlar gibi sorun değil
Soran+1 yılsöze gelince herkes birşeyler yapar zaten , sana yüklendiğim yok halden anlamıyorsun bari katılmıcam gibi kelimeler etme
Soran+1 yılGazlamıyor tersine daha çok depresyona sokuyorsun beni , tebrik ederim
Soran+1 yılzamanında gittim kullandığım ve kutu kutu bitirdiğim ilaçlar , cipralex , lustral , prozac. Hepsinide bıraktım 1 sene kullandıktan sonra kafam elektiriklendi bırakınca ilaçlar beynimin içine ediyor tekrar ilaç kullanmak ilaca bağımlı olmak istemiyorum
+1 yılKendini çirkin bulduğun için mi özgüvenin yok?
00 YorumlaSana papaz büyüsü yapmış olabilirler..
07 Yorumla
Soran+1 yılgerçekten üzerimde büyü var mı diye düşünmüyor değilim bir kaç kurandan felak ve nas surelerini okudum büyü varsa bozulsun diye ama henüz daha kurtulamadım birşeylerden nasıl kurtulucam yardım et biliyorsan
Soran+1 yılPeki büyüyü bozmak için ne yapmak gerekir bu taştan almak sadece yeterlimi
Soran+1 yılAkrabalarda , çevrede bizi durumumuzdan (maddi olarak) çekemeyen bir çok kişiler var arkadaştan ziyade onlar hakkında şüpheleniyorum abimin düğünü çok gösterişli olmuştu belki ben düğün yapamıyım diye bana büyü yapmış olabilirler
Soran+1 yılbabam vefat etti annem emekli memur kardeşim yüksek mimar
Nerelisin sen gardadsım
00 YorumlaAyıp ediyosun moruk gel takılalım :)
Ne içersin?03 Yorumla
Soran+1 yıliçkinin damlasını sürmezdim ağzıma bu yıl içki nedir onuda tattım yarın birgün başka şeylere kadar götürecek sanırsam bu depresyon beni , sigarayada başlamayı düşünüyorum stresten
ne durumdasın
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılannenle aran nasıl?
05 Yorumla
Soran+1 yılOrta
Cevap sahibi+1 yılaynı senin durumunda bir arkadaşım wardı
sonra kötü şeyler oldu
annesine kafayı takmıştı
sen o duruma düşme de
Soran+1 yılAnnemle kavgalarımız çok zaten bizim ona kız bul diye hergün söylüyorum ama artık onuda demiyorum çünkü hiç bir çaba gösterdiği yok bana sürekli bahaneler söylüyor bulmamak içinm teyzeme söyledim oda aynı kimsenin bana birşey bulacağı yok olursa kendi eşimi kendim bulacağım artık
Cevap sahibi+1 yılannen kaç yaşında genç mi, yaşlı mı
Soran+1 yıl50 küsür yaşında
Gizli Üye(36-45)+1 yılVer ben beğenim :D
02 Yorumla
Soran+1 yıldalga geçme olurmu lütfen
Cevap sahibi+1 yılDalga geçmiyorum ciddiyim :D derttleşmek istedğinde dertlesrm
şükret aga şükret
00 Yorumla
Devamını Gör(31)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > 25 yaşındayım hiç arkadaşım yok okulum işim yok hergün annemleyim :(?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar