25 yaşındayım hiç arkadaşım yok okulum işim yok hergün annemleyim :(?

25 yaşındayım hiç evet hiç arkadaşım yok lisedede olmamıştı doğru düzgün ne zaman arkadaş edinsem iki üç gün sonra bitti o arkadaşlıklar maddi durumum çok iyi arabam evim herşeyim var ama üniversiteyi bir kız yüzünden aöf okumak zorunda kaldım hala daha açıktan okuyorum ve o kızla aramızda bağ kalmadı gibi zaten bu şehirdende gitti okulu bitince birdaha buraya geri dönmeyecekler çalışmıyorumda iş arıyorum ama işlerin hepsi sıkıcı evlenmek istiyorum çok yalnızım hayatımda bir kişi olsun bana yeterde artar diye düşünüyorum insanlar ne faceden ne whatsdan bana yazmıyor paylaştıklarımı kimse beğenmiyor millet birşey paylaşır 30 kişi beğenir ben birşey paylaşıyorum hiç tık yok çok kötü bir ruh halindeyim depresyondayım hayatımda daha hiç doğru düzgün arkadaş ortamı kurup gezemedim hergünümü annemle geçiriyorum nolur yardım edin depresyonun eşiğindeyim aklıma kötü şeyler geliyor ! Lütfen ciddi mesajlar yazın bu yazdıklarımın tamamı gerçektir , teşekkürler
25 yaşındayım hiç arkadaşım yok okulum işim yok hergün annemleyim :(?
Cevapla