Ben eğer yaşlanmayacak olsaydım 19 yaşında kalmak isterdim 😄 peki ya siz?


25 yaşında kalmak isterdim. Ne yaşlı ne de çok genç. Herkes 25 yaşında kalmalı bence. Hayata karşı çok tecrübesiz de değilim çok tecrübeli de değilim. Hala bir şeyleri öğrenip kendimi değiştirme gücüm var. En güzel yaş 25 bence.
çocuk kalmak isterdim ya. çocuk olmak çok güzel bir şey
Cevap
24Cevap
19 yaşında kalmak isterdim olduğum yaşta, yaşlanmaktan korkuyorum.
Beynin, her birimiyle gelişimini tamamladığı yıl 25'tir. O yüzden imkan olsa 25 - 26 derdim kendi adıma.
17 yaşım da çok fenaydım :D o yaşta kalsam dünya nüfusu %0.6 felan daha fazla olurdu :D
20 de kalmak isterim.
29da kalmak isterdim :D
22 sanıyorum en iyi yaş
ne 23 ne 25 24 olmak isterdim.
30' da kalmak isterdim.
Hiç olmamak isterdim
Neden peki?
25 te kalmak isterdim..
Bebek kalıyim mümkümse
19 yaşımda kalayım ya iyiyim böyle
22-23-24 herhangı bir kanks
18 yaş
19 ideal
25 tabii ki.
20 iyidir
19 yaşımda
25 yaş güzel olurdu.
27..
Yirmi altı.
Yirmi
on dokuz
1818
20 yaşında kalmak isterdim
Yirmi1
Otuz
25 yaş
25 ideal
21 ya
22 olmak isterdim 😂
20..
30 lu yaşlar
24..
18 19 yaşımda
1 veya 2
15 yaş
Kesinlikle 24-25
25 yaşında
30 yaş
22-23 idealdir
25 yaşımda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?