Bence ben kalp ve damar hastalıklarından ölürüm. Ve evet ne zaman ve ne şekilde öleceğimi bilmek isterdim. Hatta şöyle şu anda hayatımın ileriki yıllarını şöyle görmek isterdim. Atanacak mıyım atanmayacak mıyım? Evlenecek miyim evlenmeyecek miyim? kiminle evleneceğim? Çocuğum olacak mı olmayacak mı? Olacaksa nasıl tipler olacak? Hoşlanmazsam çocuk yapmayabilirim. İsterdim kısaca.
Rapor: Tam olarak ne hakkında konuştuğumuzu biliyorum. Bir gün inanılmaz bir şekilde gaz çıkartmanız gerekecek fakat bulunduğunuz ortam buna hiçbir şekilde müsait olmayacak. Ayrıca yakınlarında gidebileceğin bir lavaboda yok! Siz hiç bir şey olmamış gibi uzun süre buna devam edeceksiniz. YANLIŞ HAREKET... Başımız sağolsun. Ölüm Yaşı : 89 😂
89 yaşında gazdan falan ölmem ben o yaşta adımı bile unutur biber sürerim orta yere 😂😂😂😂😂😂😂😂 onu mu düşünecem anasını satayım. 89 yaşındayım. Ben 89 yaşa kadar yaşamam bence ya. 😂😂😂
Ölüm sebebi: abur cubur (özellikle kızarmış Gıda). Rapor: Hayatının en iyi yemeğinnden sonra bir ısırık al, kızartmaları bitir ve yolculuğun sona ersin. Her ne kadar hiç kilo sorun olmasada ve sağlıklı olsanızda abur cubur tüketiminden dolayı vücudunuz yorgun düşecek Ölüm Yaşı: 41
Bir iş çıkışı sonra eve geçerken kısa bir yoldan daha çabuk eve gitmeye karar vereceksin. Bu karaklık sokak senin için hayatının en büyük hatalı tercihi olacak. Bir seri katil tarafından sadece orada olduğun için nedensiz bir şekilde öldürüleceksin.
97 yaşında hayatının en iyi şakasını duyacaksınız! Bu espri sonrasında 30 dakika boyunca bitmek bilmeyen bir gülme olacak, tam kendinize gelirken komik bir olayla daha karşılaşacaksınız ve durdurulması mümkün olmayan bir kahkaha ile öleceksiniz. Bu kuşkusuz gitmek için en iyi yol :)