İnsanlara hep rahatsızlık veriyormuş um gibi hissediyorum neden böyle oluyor?

Çok ısrar eden biri değilimdir, çağırılmadan bir yere gitmem, bir şey isterken zorunda olsam bile kötü hissediyorum, instada fotograf atarken bile çok atınca of bu da amma foto attı diyecekler sanki, bu neden olur :(
İnsanlara hep rahatsızlık veriyormuş um gibi hissediyorum neden böyle oluyor?
Cevapla