Kendimi çok ezik hissediyorum. Sizce yalnızlıktan nasıl kurtulurum?

Öyle bir an geliyor ki önceden beri tanıdığın zerre ışık saçmayan sıradan sönük insanlar gün geliyor kendini senden daha üstün görüp seni eziklemeye calisiyor niye? Çünkü onun arkadaşları çevresi iyi bir ailesi eğer olurda birisi onu üzerse onu koruyacak insanlar birlikte gezecek arkadaslari ve parasi var diye ne kadar sacma birşey ya
Güncellemeler
+1 yıl
Halbuki tek başına olsa hayatta kendine yetemez takıntılı ozguvensiz kendini sevemeyen bir insan ama sırf etrafı dolu diye kendini birşey sanıyor
Kendimi çok ezik hissediyorum. Sizce yalnızlıktan nasıl kurtulurum?
Cevapla