İsminden memnun musun, değiştirsen ne olsun istersin?

Selam dostlar, Nörospikoloji uzmanlarına göre isimlerin insanların hayatına etkisi azımsanmayacak kadar büyükmüş.
Bazı insanların hayatının kötü gitmesinin sebebi de bilişsel karakterine uyumsuz isimler konulmasıymış.
Siz peki isminizden memnun musunuz?
Kendi isminizi seçme şansınız olsa ne olurdu?
İsminden memnun musun, değiştirsen ne olsun istersin?
İsminden memnun musun, değiştirsen ne olsun istersin?
Cevapla