Selam dostlar, Nörospikoloji uzmanlarına göre isimlerin insanların hayatına etkisi azımsanmayacak kadar büyükmüş. Bazı insanların hayatının kötü gitmesinin sebebi de bilişsel karakterine uyumsuz isimler konulmasıymış. Siz peki isminizden memnun musunuz? Kendi isminizi seçme şansınız olsa ne olurdu?
İsminden memnun musun, değiştirsen ne olsun istersin?
Kulağa hoş gelsin, anlamının hiç bir önemi yok benim için. İki ismim var benim, bir tanesinin anlamına 24 yıl sonra ilk kez daha geçen haftalarda baktım. Ama kulağa hoş geldiği için hiç önemsemiyordum.