Erkekler suçlu olduğunda hangi kelimeleri söylerler?

'Ne alakası var'
'Saçmalama'..😄😄

'Saçmalama'..😄😄

Eğer grip falansa ya da o an başka bir rahatsızlığı varsa: ben hasta bir adamım neden üstüme geliyosunSöylediği yalan ortağa çıkınca:erkekler yalan söyler canım.. Ya da kendini savunmaya çalışırken konuyu değiştirir 😂
Cevap
46Cevap
"Ne alakası var, saçmalama, kes çeneni, abartma artık! “
Ne alakası var ya, hangi kız, kim, kime, ne zaman, nasıl ya, bilmiyordum, kötü bir niyetim yoktu... vs. :)
Bide saçmalama var benim en çok kullandığım :D
hemcinslerimin kafanda kurmussun sen yorumlarina bayildim.
hasta degilmisim demek ki, tüm süphelerim sifirlandi su an.
Ağızlarından çıkan 4 lafın 3 doğru değil güvenmeyin.
Saçmalamağğ.. Ne ilgisi vaaarrğğ... Abartmaaaaağğ... Ee neymișș bla bla bla😂😂😂
Ne alakası var, saçmalama ve sen bunları çok kafana takıyorsun.
Sen meleksin kanatların eksik.
Sende böyle yapmıştın. (alakasız, geçmişteki hatayı yüze vurma)
ne alakası var
saçmalama ne alakası var ya
ne alaka hep bunlar 😂 otopilota bağlıyorlar fix 😂
Arkadaşlar kafanızda kurduklarınızın %90 ı doğru çıkıyor haberiniz olsun
Ne alakası var, nerden biliyorsun, saçmalama, sus artık.
Ben hiç öyle kelimeler kullanmıyorum doğrucu bir erkeğim ben
ne alakası var ya bunu çok alakası var aynen de öyle demektir kjkd
Ne bileyim ben.. Bu cümleyi kullanmaktan hep keyif almışımdır.
Ne alakasi var, sacmalama, tabi hep sen haklısın 😂
Saçmalama, uzaktma, haklısın, ne alakası var.
Abartma bence
Ne alakası var şimdi
Kafanda kuruyorsun
Saçmalama
Ne ilgisi var
Sen çok değiştin..
Saçma sapan konuşma
Alakası bile yok
Ne alakası var
Bana güvenmiyormusun?
Saçmalama
Bunlara ek olarak suçlu olan kişi, suçunu bastırma psikolojisi ile sesi yükselir, çıldırır. Gören harbiden adamın günahını alıyoruz sanar.😅
Ne alakası var şimdi.
Ne alakası var
Abartma
Çok uzatıyorsun
Konuyu kapatalım
Beni çileden çıkarıyorsun
Ömrümü yedin ömrümü
Ne alakası var ya :D gerçekten bazen anlamsız şeyler söylerse karşıdaki kullanıyorum ben ''ne alakası var'' ı
hic bana sordunmu kendi kus beyninle kurup kurup yaziyorsun 😒
aishszsjsjsj kumam olma ihtimalin %99.
Abartma Yanlış düşünüyorsun Pişman olacaksın Astın kendini
Ne alakası var, saçmalama, he he tamam, haklısın, boşver, yok artık vs
Sen beni yanlış tanıyorsun. Bahsettiğinden daha kötüyüm ben.
Sanirim haklisin ne alakasi var sacmalama ya dur bir dinle😂😂😂💃💃💃
Soruya soruyla cevap verirler net
Kim di o mesajlastigin?
Hangi masajlastigim?
Şu an gerçekten saçmalıyorsun
Ne diyorsun , saçmalama, kendi kendine uyduruyorsun
Abartıyorsun, çok sinirlisin acaba regl mi oldun, özür dilerim
Zaten herzaman sen iyisini bilirsin,
Yazma bana Şu an hersey zaten senin yüzünden oldu...
"Herşeyde bir huzursuzluk yaratmaktan vazgeç!" Olabilir😀
Ne alakası var diyen bir insanın haklı olma ihitmali sıfır
"Sen kafanda kurmuşsun kızım ne alakası var"😂😂
Bunlar bir takım uydurma laflardır. 😂
Ne alakası var. saçmalama. ya en çok duyduğum kelimeler resmen 😂😂😂
Ne alaka bir de saçmalama
Bak günahımı alıyor şun...😂
Yanlış anladın.
Oysaki anladığın çok doğrudur😂
Cok alıngansın / sacmalıyosun
"Açıklayabilirim"
"Uykum geldi uyuyucam".
“Ne alakası var” halay başı 😀
Abartıyosun, uykum geldı, işim var, biri arıyo vs
Sacmalama, yemin ederim
"Bana güvenmiyor musun?"
Ne var bunda, anlayamıyorum, sen abartıyorsun!
Haklısın derim sadece :D
Ne alakası var, kim söyledi onu vs
Askım sen takildin yine :)
Ya oyle demek istemedim yanlis anladin😅
gereksız ıltıfat yaparlar
Hep sen haklisin zaten
Kafanda kurmussun sen
Ne alakası var ya bir git atma yaa sjsjfjskakkda
Evet haklısın duzelucem
Pes diyorum cidden pes ya
Ne alakası var erkekler suçlu olmaz ki
Sen kafayı yemişsin saçmalıyorsun falan diyorlar.
Kafanda kurmuşsun kızım sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?