Güncellemeler
+1 yıl
Lan trol değil yemin ediyorum az önce oldu bu olay ne yapacağım konusunda hiçbir fikrim yok eşe dosta rezil oldum ne online eğitim ne de okul hiçbirini yapamam artık
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada sorum fake idi çünkü buna benzer birşey yaşadım ve cabuk cevaplanmasi icin boyle yazdım ama çıplaklık söz konusu değil:D neden yalan yere de yemin ettiğimi söyleyeyim ateistim belki olay olur birçok yanıt gelir de çözüme kavuşurum sandım ama kimsenin s.. inde değil neyse geçti artık birşey olmaz asıl olay annemin instagram hikayesine saçı açık habersiz cektigim fotosunu atmamdi birisi gülen surat atmış öyle haberim oldu sildim ama 10 kişi görmüştü neyse geçti artık annemın haberi olmadı
Güncellemeler
+1 yıl
Cidden yaşayan varsa burda çözüm yok özür dilersiniz geçer dünyanın sonu değil
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Normal bir snap at kim ilk 10 kişi bakarsa belki yeni birşey atmışsın dır diye bakr ve sende belki mantık yürütüp öğrenebilirsin. Tabi bu kesin olamaz
trolldür umarım agshdhj
Hayır trol değil olmasini çok isterdim
geçmiş olsun o zaman hiçbir şey yapamazsın
Telefonun kamerasiya cekeseydin ya
Kızlar gördüyse sıkıntı yok :D
maalesef yok mümkün değil geçmiş olsun
Trolldür umarım
Emin ol bende trol olsun isterdim :((((((
Onlar mesaj atana kadar bilemezsin o halde
Mesaj atacaklarını sanmiyorum pek sıkı dost değilim herkesle öyle istek atmislardi kabul etmistim zaten dm atanlar da en sıkı dostlarımdı ;(
Yok galiba mesaj atana kadar onlar sanırım
Görebilme imkanın yok diye biliyorum geçmiş olsun
Ögrenemessin.
Troldür inş :)
Trol yapmayi çok isterdim
Reis geçmiş olsun nasıl yardım edelim :) inşallah kızlar görmüştür ;) piyasa yaparsın :D
Ilk uyaran kızdı ve neden diye yazmisti cidden guluncek bir durum degil sanirim birdaha eskisi gibi olmayacak o gören 10 kişi ile ;( ya dedikodu gibi yayilirsa ss aldilarsa sı*tım ben
geçmiş olsun xd
Mal ya