Karşınızdaki insanla dalga geçmek hoşunuza mı gidiyor?

Merhaba değerli KScanlar.

Değerli diyorum çünkü değerli olanlara hitap ediyorum. Bazen öyle tip insan çeşidi vardır ki, ne bir halta yararlar ne de insana benzerler. Hele ki sorularımda insanlara laf çarpıtan boş kişiler var ki tam sinirim onlara. Sorsanız adam gibi adam, kadın gibi kadındır hepsi. Ama karşısındaki insanla dalga geçerek, yılışık davranarak, seviyesiz konuşarak, insanlara salça olarak kalitesiz olduklarını ortaya koyarlar. Ben öyle tiplere çok gülerim. Çünkü zerre ciddiye almam. Boş gelmiş boş gidecekler bu hayattan. Bir kız görseler anne, bacı, eş umursamaz sarkıntı olurlar. Ama kendi ailesindeki kadınlara biri baksa erkeklik taslarlar. Böylelerine diyeceğim şey : "Hadi oradan! herkes hak ettiğini bulur" demek olurdu. Hele bazı kadınlar yok mu? Karşısındaki kırılmış, üzülmüş, hor görülmüş umurunda olmaz. Kendini rezil ettikçe eder. Benim gözümde zerre değerleri yok onlarında. Ego kasacaklarına gidip insan olsunlar ya da bu tür zalim insanlar hayrına tuvalet temizlesinler. Ama onlarda anlamaz. Allah'tan korkun biraz. Sahi merak ediyorum;

insanlarla dalga geçmek hoşunuza gidiyor mu?

Karşınızdaki insanla dalga geçmek hoşunuza mı gidiyor?
#BozkurtBakışlıReis
Karşınızdaki insanla dalga geçmek hoşunuza mı gidiyor?
Cevapla