İnsanlarla dalga geçmeyi eğlenceli buluyor musunuz?

İnsanlarla bir ortama giriyoruz mesela biri sevgili yapmış ne bileyim kız yokken çocuğun tipiyle dalga geçiliyor, veya ne bileyim birinin açığı aranıp bir şekilde ortalık yerde rezil edilmeye çalışılıyor. Çoğu ortam böyle amaç ne? Eğlenceli mi bu? Ben niye zevk almıyorum, laf edincede off duyar yapma ya diyorlar ben de mi sıkıntı var nolur bir anlatın
İnsanlarla dalga geçmeyi eğlenceli buluyor musunuz?
Cevapla