Daha bebikken kocaman olunca nasıl bir şey olacağınızı düşünüyordunuuzzz? ⚡️⚡️⚡️🥳🥳🥳🥳


Ben hiç büyüdüğümü hayal etmedim ki ya.
Hep o ana dair hayaller kurdum.
Kız çocukları genellikle büyüklerinden etkilenir ya mesela, bende o da yoktu; makyaj yapayım, ablam gibi giyineyim falan... hiç heves etmedim.
Mesela şu anda da geleceğe dair hayaller kurmuyorum.
Sen bu soruya cevap versene, merak ettim :D
Genel cerrah olacaktım anca hemşire olabiliyorum :((
Cevap
2Cevap
Vay be küçükken hiç düşünmezdim büyüdüğümün farkında bile değildim belki de göz açıp kapayıncaya kadar bir 10 sene daha geçer
şu an 2-3 çocuk annesi bir kadın olurdum kesin Derdim yani 24 yaşında, ama değilim hayat çok başka yerden aldı , çok başka yere verdi. Hey gidi heyyy
Aynen doğru söylüyorsun böyle böyle yaşıyoruz
Ne ara büyüdüm ne hayallerim vardı hiç anlamadım hatırlamıyorum da
İstemiyem 😅
eskiden yüzücüydüm. çok başarılı bir yüzücü olduğumu hayal ederdim sürekli
Boş meraklarmış bunlar. Boktan bir hayat yaşıyoruz. O zamanın önem ve değerini şu an anlayabiliyorum :(
Hayatım iğrenç. Ben bunu mu merak etmişim küçükken
Tam da böyle biri olacağımı düşüyordum
Detaya göre cevap vermişim 😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar