Güzele kırk günde doyulur, iyi huyluya kırk yılda doyulmaz. İnsanı sevdiren, onu kendine çeken huyudur. Bir kişi kötü huylu ama güzelse o kişiden çabuk usanılır. Çünkü kötü huylu insanlar çekilmez ve etrafına kötülük getirir.
Huyu huyuna suyu suyuna insanlara denk gelmek kader midir?
Bu konuda çok başarılıyım ya da hislerim çok güçlü anlaşacağım, kafa dengi insanı hemen buluyorum. Ama olaya farklı bir bakış açısı getirmek istiyorum. Huyu huyuna suyu suyuna denk insanla beraber olmak şans mı yoksa değil mi? Her şeyi seninle aynı olan ya da yakın olan birinden çokta farklı tatlar alamazsın, aynı şekilde bir çok özelliğiniz aynıysa tamamlama denen olay gerçekleşmiyor ve kafa yapınız çok uygun olduğundan dolayı da tatlı atışmalar da pek yaşanmıyor. Bence en şanslı insanlar, kendinde olmadığı özellikleri barındıran kişiyle karşılaşan insanlardır...☺️
İyiside kötüsüde nasip güzel şahane afet mafet tamam ama huyu berbatsa bir süre idare ediyorsun sonra zaten dışıda çirkin geliyor ay içime bir üşüme geldi :/ Allah her ikisinide güzel versin:)
En İyi Cevaplar