Yine bir akşamüstü 🤗 hepinize selam olsun minnoş kalpler 🥳 Hesabı sürekli size kitleyen arkadaşınız, size ne hissettirir? Layklarınıza ve görüşlerinize şimdiden tenk yuu 🥳🎈🎈 #invictus16
Hesabı sürekli size kitleyen arkadaşınız, size ne hissettirir?
Şu çocuğa bayıldımmm görsellerinde var 🥰🥰 Ehh konuya döneyim hesabı bilerek bana kitliyorsa kendimi kullanışmış hissederim. Bir olur iki olur üç olur susarım ama aptal yerine konmak istemem açıkça yüzüne ne yapmak istiyorsun diye sorarım masadan kalkarım
Lisede böyle bir arkadaşım vardı. Parasını hep evde unuturdu. Tabi ufak miktarlardı ama bir insan hergün parasını unutur mu🤦♀️ En son paramı bozup getirmeye başlamıştım yok sansın diye jsjsj
Var böyleleri, bunların değişik versiyonları da var mesela :D Sigarayı bırakıp diyip otlakçılığa başlayanlar derneği gibi :D Bir noktadan sonra sinir bozucu oluyor.
Birinin hesap kitlemeye niyeti yoksa da zorla kitletiyorum öyle manyak bir insanim elimdeki parayı çok har vurup harma savuruyorum. Genelde ben ödüyorum hesabı yakın arkadaşımla bir yere gittiğimizde ama buna gocunmuyorum istesem ödemem
Sinirleniyorum. Bir zamanlar sürekli bunu yapan bir arkadaşım vardı sinirlerimi tepeme çıkarırdı. Bu huyundan hala vazgeçmiş bile değil. Aldığım para bari burs olsaydı da içim yanmazdı djdj
Ben yapı itibarı ile elim çok açık bir insanım ama sürekli benden geçinenleri sevmem tamam parası olmayabilir ona sözüm asla olamaz ama cebinde parası olupta bunu yapıyorsa bunu kaldıramam.
Normalde genellikle cömert bir insanım yani çevremde öyle der ama sürekli kitlediği bir zaman da üstümde yeterli para yoksa çok aşırı sinirlendirir ve o kişiden uzak dururum
Öyle bir arkadaşım var. Sigara parası versene akşam verecem diyip vermeyen, ama ondan bir içecek parası istediğinde sürekli ya sana içecek parası vermiştim geri versene diyen bir arkadaşım var.
Keriz hissettirdiği kesin. Bu sebeple hoşlandığım çocuktan nefret etmiştim.. Özelikle de alttan alttan sinsi davranislariyla farkettirmeden kendimi hesabı öderken bulunca büyük bir iğrenme yaşamıştım...
Zamanında arkadaş olmuştum böyle biriyle çok saçma ve kendini aptal gibi hissettiren durum bence hesabın kendine düşen kısmını ver geç kendi ödesin ve şey de bu aralar maddi olarak sıkıntıdayım denenmiş ve işe yaramıştır😂😂