Starbucks’da çalışan baristalar niye hep yakışıklı oluyor? Kasten mi seçiyorlar acaba?

Bence artık eskinin badboyları şimdinin baristaları olmuş. Biskolata erkeği gibi.. Sizde dikkat ettiniz mi?
Starbucks’da çalışan baristalar niye hep yakışıklı oluyor? Kasten mi seçiyorlar acaba?
Cevapla