Ks de her şeyle dalga geçen insan neden böyle bir şey yapıyosunn?

Ks de belli bir grup var arkadaşlar sinirli oluyosun bir şey soruyosun altına abuk sabuk yorumlar yapıyor. Kendini komik zannediyor. Hayır merak ediyorum cidden insanların üzüntüleriyle dalga geçmek zevk mi veriyor bu tip kendini bilmişlere? Boştan yere beddua alıyosunuz arkadaşlar yapmayınnnn
Ks de her şeyle dalga geçen insan neden böyle bir şey yapıyosunn?
Cevapla