Sevdiğim çocuğun annesi beni takip ediyor beni tanımıyor ben canlı yayın açsam büyük ihtimalle katılır hikayelerimde yaptığım tatlı ya da yemekleri paylaşmayı düşünüyorum güzel dini sözler filan çocuklarla fotoğraf ya da okulla ilgili şeyler canlı yayına girdiğinde ismini söylemeden hoşgeldiniz mi desem sadece el sallama şeyi mi göndersem yoksa ismini söyleyip teyzecim hoşgeldiniz mi desem bu biraz garip olabilir bilmiyorum canlı yayında benim güzel olduğumu filan da görürse sizce bu kız da hem güzel hem de hamarat maşallah gelinim olsa ne güzel olurdu filan diye aklından geçirir mi tabii ki saçma diyenler olacak ama evet saçma ama merak ediyorum ve başka ne yapabilirim dikkatini çekmek için cuma mesajı mı göndersem skıdzhfjnksldö Bu arada inşallah müstakbel kayınvalidem Muş'lu
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Acaba bu kız da hem güzel hem hamarat maşallah diyip gelinim olsa diye içinden geçirir mi inşallah geçirir :-D
Sevdiğim çocuğun annesi beni takip ediyor hikayelerimi görüyor ama beni tanımıyor?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hikaye ve canlı yayını kapat ona bu sayede görünmez
Ben onun görmesi için yapıyorum zaten
El sallama şeyi falan olabilir o zaman
Tamam (Y)
Seni nasıl tanımıyor ki sevgilin biliyor mu takip ettiğini
Maalesef daha sevgili değiliz sevdiğim çocuk da tanımıyor beni :(
Sen mi istek attın yoksa kadın mı
İlk ben attım kabul etti o da takip etmeye başladı
Anladım abartmadan yap story
Tamam haftada iki filan olabilir belki
Aynen fotounu atarken abartılı giyme bence hanım hanımcık ol 😉
Evet zaten abartıyı sevmem :)
Yemek yap paylaş tatlı yap mesela
Evet onları da yapmayı düşünüyorum
Yap bence
Bir de bazı attığı fotoğrafları beğenmiştim de bazılarını beğenmemiştim kendisini attığı iki üç fotoğraf var beğensem mi ki
Ne zaman attı ki
Yenileri arada bir beğen ama eskileri beğenme
Temmuz'da attığı var bir tane Ocak'ta atmış bir de Kasım bir sürü şey paylaşmış ama bu saydıklarımda kendisi var müstakbel kayınvalidemin ksdzönlsk
Beğenme eskileri ay ne güzel kendi kendine gelin damat olmuşsun biraz çocuğa odaklan bence 😉
Nasıl yapayım yani :) Neler yapayım
Ne güzel kendi kendine gelin damat olmuşsun demişsin ya kayınvalidesiz mi demek istedin :)
?
Çocuğu nerden tanıyorsun mesela okul arkadaşın mı
Hayır ayrı şehirlerde oturuyoruz
Beni takip edebilir misin ben de seni takip edeyim
Tamam canım ettim
Teşekkürler :) Ben de ediyorum hemen
Oky canım
Hoşgeldiniz falan deme bence
Hmm el sallama şeyini göndersem mi
😂😂 bilmem sen bilirsin
Tamam :-D
Ayh icim sisti normal davran yapabiliyorsan
Zaten normal davran mıyor muyum abartı ne var
Hayir normal davranmıyorsun. Canli yayina katilrsa ne yapsam diye düşünmek hic mantikli degil
Neden ki sevdiğim çocuğun annesi sonuçta
Canlı yayını neden açıyon 😄
Hiç hiç açmamıştım can sıkıntısından filan açarım diye düşünüyorum ilerde :)
Cuma mesajı gönder bence de.
Şey der mi ki bu kızı tanımıyorum neden mesaj attı ki diye
Bir gün tanıtırsın
Nasıl
Selam ben oğlunuzun şeyi diye başlarsın işte
Sevgili değiliz ki :(
Sevgili değilsin ama seviyorsun ne iş
Bundan normal ne var ki seviyorum inşallah ilerde sevgilim olur
Olduğu zaman annesiyle de gelin kaynana olursun bundan basit ne var ki
İşte ben de beni tanıyor olmasını istiyorum inşallah hikayelerimi göre göre tanır