“Yapmasaydım hayal kırıklığına uğrardım” dediğin şey nedir?


Platonik olarak sevdiğim kişiye açılmak. Yapmasaydım içimde ukte kalırdı buna eminim. Sonuçları iyi de olsa kötü de olsa aklımda soru işareti kalmadı, iyi oldu.
Tekrar okumasaydım hayallerim olmazdı..
Hayallerim olmasaydı bir hayatım olmazdı..
Hayal kırıklığına değil hayat kırıklığına uğrardım.
Cevap
3Cevap
Herkese umut vermem verirsem vicdan azabı çekerim gibi birşey
Bu lafı dememek için iyi de kötü ne olursa yapıyorum.
Tam öyle değil ama bir yerde denize girecektim. Baktım herkes soyunup girdi. Çıplak. Kadın, erkek... Ben de girdim.
Çocuk 😂
😂😂😂😂
Kaç tane
Bitirmeseydim.
Öyle bir şey yok, her türlü pişmanım.
Çok şey var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar