Hani bir iş yapalım deriz, birine yardımcı olmak için ya da bir duyguyu ifade etmek için. Ama öyle birşey yaparız ki herşeyi mahfolur. Siz de böyle durumlar yaşadınız mı?
Birşeyi yapayım veya düzelteyim derken herşeyi mahfettiğin oldu mu?
Kaş yaparken göz çıkarmak. 18 yaşında mobilya kursuna gitmiştim. Uygulamalı eğitim için bizi mobilya atölyesine gönderdiler. Orada bitine yardim edeyim derken canından oluyordu adamcağız.
En İyi Cevaplar