Türkiye ya da başka bir ülke fark etmez hiç bir insan genelleme yapılarak 1.2.3. gibi bir sıralamaya sokulamaz. Yorumları okudum da yazık gerçekten çok yazık senin babanda bir Türk ve Türk erkeği!! Sapıklık konusunda birinci sırada diyip bunu gülecek bir şey olarak gören kadının ilerde çocuk yetiştirecek olması üzücü... Peki olaya şöyle bir boyut kazandıracak olursak Türkiye'de çocuğu yetiştirme ve ona ilk bilgileri kazandırma ve bunun içinde ahlaki değerlerde var %90 kadının sorumluluğunda değil mi? Bilinçsizse yetiştirilen çocukta mı suç daha doğrusu erkekte mi suç yoksa onu yetiştiren anne ve daha sonra babada mı? Herkes kendi evinin önünü süpürse aslında herşey çok daha güzel olacak ama bunu bilincine varan ebeveynler çok az maalesef. Erkekleri psikolojik olarak hadım etme, kötüleme zihniyeti gütmekle hiç bir şey kazanamazsınız.☺️ Türk erkeği içinde ailesi için her şeyi göze alan, size rüya gibi bir hayata sunan, eşine ailesine bağlı, efendi, erkekler yok mu? Tabi ki var araştırma yaparsan onu yetiştiren aile de sevgi bağları ve saygının çok üst düzey olduğunu zaten göreceksin. Her konu da olmasa bile sahip çıkma, değer verme ve fedekarlık konusunda kadın ve erkek olarak bence çok çok daha iyiyiz.😉
Pozitif özellik bakımından dünyada sahiplenmek konusunda birinci gelirler. Negatif özellik bakımından dünyada kendilerini yetiştirmek ve geliştirmek (Farklı ilgi alanları, kitap okumak, hobiler.. gibi ) bakımından çaba sarf etmeleri son sıralarda kalabilir. (Tabi ki genelleme yapmıyorum. Ama çoğunluğun böyle olduğunu düşünüyorum.)
Yorum yapan bayanların çoğu muzdarıp oldukları mevzuları dıle getırmısler. Oysakı bır çocogun yetısmesındekı en buyuk etken annedır sona babada gelır. Dolayısıyla bana göre ülkede en önce yetıstırılmesı gereken kadınlardır kadınları gelısmemıs bır toplumda erkekler cahıl ve kontrolsuz olur. Bu anlamda turk toplumunun en cıddı sıkıntısı bılınclı kadınlar yetıstırmektır bılınclı annelrde bılınclı cocuklar buyutur. Kadınlarımız sahıplnen erkek sever cunkı kendısıne guvenı yoktur bır erkegın kendını sahıplenmesı gerekır . Evet erkek erkeklıgını kadın kadınlıgını bılmelı egıtım şarttır. Turk erkegının öyle extra bır artısı yok bence ama magandalık kroluk dersenız ılk sıradayız
BARIŞTA VE SAVAŞTA, KARADA, DENİZDE VE HAVADA HER ZAMAN VE HER YERDE MİLLETİME VE CUMHURİYETİME DOĞRULUK VE MUHABBETLE HİZMET, KANUNLARA VE NİZAMLARA VE AMİRLERİME İTAAT EDECEĞİME VE ASKERLİĞİN NAMUSUNU, TÜRK SANCAĞININ ŞANINI CANIMDAN AZİZ BİLİP İCABINDA VATAN, CUMHURİYET VE VAZİFE UĞRUNDA SEVE SEVE HAYATIMI FEDA EYLEYECEĞİME NAMUSUM ÜZERİNE AND İÇERİM. ( ANLAYAN ANLADI 🇹🇷🇹🇷🇹🇷)
Değişiyor bir kısmı ; Maço ve kıskanç olup sahiplenme konusunda.. Bir kısmı; kadinlara gözü kapalı yürüme sarkıntılık sapıklık yapma. Bir kısmı futbol yorumu ve sevdasında.. Bir kısmı tuttmayan iddialara ragmen zorlama konusunda. Bir kısmı alkol tüketiminde vs vs vs.
tamam iyi yakalamışsın eywallah 😂 bunların hepsi war ama neden iyi yanını 1 satır yazıon gerisini 10 satır ewine namusuna toprağına sahip çıkan canını ortaya koyan ömrünü sunan da yok mu veya çocğunun çocuğun özlemiyle yanmak uğruna gurbet ellerde sırf onlar rahat buyusun diye canını dişine takan ilk zorlukda kaçmayan sawaşcı ruhlu yani neden genel olarak en fazla 1 iyi özellik sayıp gerisini saydırıyorsunuz onu soruyorum
Delikanlı merhametlidir türk erkeği fakat bir türlü şu önüne gelen kadına sırf dişi diye yürüyen tiplerden kurtulamadık olmadı. . Seçici ve elit olmayi bir tarz sahibi olmayı bir türlü beceremedi belli bir kitle..
Abazalik konusunda birinci olur.. Fakat centilmenlik konusunda da birinci olur.. gecen gun bankamatikten para cekicektim.. 5 erkek vardi sirada.. gorur gormez 5 i de sira verdi.. bunun nedeni yukselen testestoron biliyorum.. yoksa kimse kimseye sirasini vermez:)) abazalik bazen centilmenligi cagiriyor galiba.. ben bunu silah olarak cok kullandim hayatimda.. cok faydalandim testestoronu beynini ele gecirmis erkeklerden 😅😅 Allahim affet😅👅👅
Tabi canim.. once bir suzup yandaki herif e dirsek atan BAK SUNA demek anlami biz bilmiyoruz sanki.. yandaki mal herifin Kisik sesle OHA LANNN GUZELMIS.. demesi ve sonra karar verip. onumuze gecin demesi.. he he gercekten yaranamiyorlar bize.. biliyoz biliyoz..
Kadinlari, hayvanları,çocukları dovmekte, öldürmekte, tecavüz etmekte ve taciz etmekte bir numaralar. Ahlak yoksunluğu mevcut Kendileri her halti yer ama iş ciddiye binince hoc erkok elo degmomis ister Namussuzlukta on numaralar ama namuslu istemekte 1 numaralsr ciğerleri beş para etmez corona virüsü inşallah bu iğneleri supurur
Bizim milletin erkekleri diğer milletlere bin basar sadece yetiştirilme tarzları biraz ataerkil. Halbuki hepimiz eşitiz sadece toplum bunun farkına varmalı okadar
Yardim sever, merhametli, vatan aşkı, sahipliyici, esprili, elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışmak... Bunlar genel özellik... Kimi sapik abaza , şiddet demiş... At gözlüğü takan arkadaşlar
Palavra konusunda üstlerine yoktur, yalanda sınır tanımazlar, hatta bazıları bronz bazıları bronz ve altın bazıları ise sadece altın madalya sahibidir.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Gerikafalılık, yobazlık Sapıklık, penis atma isteği Konuşma isteği Kadınları eşya gibi görme Kendini bi'bok sanma Hayatı cinsellikten ibaret görme
3
4 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Erkekler eksilemeyin ben antifeministim. Doğruları söylemekten de çekinmem. Yeri geldiğinde kadınları da eleştiririm.
Kadınlar hemen aşk olayını anlıyorlar zaten. Ben burada sahiplenici durumunu aşkı dışarıda bırakarak söyledim. Ziyanı yok. Olur böyle şeyler isterse hepsi yanlış anlasın 🙃
Sahiplenme konusun da iyiler ama aynı zaman da çapkınlık konusunda da vede çok yükseliyorlar şımarıklar ama iş konusun da da çalışkan azimliler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Çoğunluğu türk kızlarının ne kadar kaşar olduğunu hâlâ anlamadığı için türk erkekleri olsa olsa boynuzlanmada birinci olurlar... Zavallı hemcinslerim benim...