Sizce 27 yaşında bir erkekle 17 yaşında bir bayanın ilişkisi normal midir?

soru başlıkta bence normal değil sizce normalmidir baylar bayanlar sorum size?
Güncellemeler
+1 yıl
peki yeni sorum sizce böyle bir ilişki yürürmü?
Güncellemeler
+1 yıl
bir sorum daha var peki basta abi dediginiz bir insanla sonra bir ilisikiniz oldumu ya da böyle bisey dogrumu yas aralıgı gene aynı?
Sizce 27 yaşında bir erkekle 17 yaşında bir bayanın ilişkisi normal midir?
Cevapla