Gizli Üye(36-45)+1 yılbence normal kız seni istiyor mu usta? konu kapanmıştır. boş laf gerisi. kız senin taşıyorsa sen de memnunsan 16 yaşında tanış tek cümle yatma kızla 18 yaşına bastımı bas nikahı kime ne ya? bir de tertemzi her şeyi senindir üniversiteli okmasın da ne olursa olsun midem bulanıyor üniversitede temiz kız bulamasssın miden bulanır tertemiz bul ailesine söyle ben bu kızı istiyorum benim eşi olacak bekle süresini 2 sene hem koklaş hem de tanış sonra da senindir.2 sene gelir geçr. bir de sigara içmiyorsan tamamdır 70 yaşına kadar yürü yolda.
16 Yorumla- +1 yıl
Heeeee sonra müge anlıdan toplayalım sizi 😄😄
Cevap sahibi+1 yılyürü ve salak sende git o zaman 13 yaşında evcilki oynayanlara bak 16 yaşınada kzıı ayarlar bekler bekler yatmaz ki kızla niye yatsın ısındırır sonra 18 bastı mı da hayatını yaşar. her halde yaran var gocunuyorsun anlıyorum seni.
Soran+1 yılhocam tercih meselesi ben sahsen 27yasında oldugumu farz sayarak 17 yasında birisini düsünemiyorum yorumdan anlasıldıgı kadarıyla sen eğitimli insanda istamiyosun heralde ben esiminde bir seviyeye gelmesini isterim neyse yorum icin saol
Cevap sahibi+1 yılbilmemem hoca ama gerçek bu eğitm mesele değil vicdan mesele doğu ülkelerinde bizim ülkemiz de doğudan oluğu için vicda bak. gerisi boş bilmem herkesintercihi.
- +1 yıl
Cevaba bak çay demle.. Heee yaram bar gocundum.. Senin gibiler müge anlıda soluk alıyor pis sübyancı
Soran+1 yılöncelikle tabiki vicdan ama sonucta sen bir yere gelmissinse karsındaki kisidende illaki bisey beklersin burdan sunu cıkarmayın illa bir karsılıklı bir iliski olmak zorunda degil benim asıl tartısmam eğitim deildi zaten sordugum soru 17-27 yas arası bir ilisiki yürmüydü ya da sizce mantıklımıydı neyse yorum icin tesekürler
En İyi Cevaplar
Normal değildir, böyle bir ilişki yürümez. Böyle bir ilişki anca abi-kardeş ilişkisi olur..
01 Yorumla
Soran+1 yılkatılıyorum kardesim yorum icin saol
Olabilir, ama kız ev kızı ise ve evlenmeye hazırsa olabilir... Kimi kızlar var 17 yaşında ama maşallah 20 li gibi gösteriyor, elinden her iş geliyor, olgunluğu bile oluyor... Ama okuyan toy saf birisiyse o zaman sıkıntı çıkabilir yaş farkında yüksek oranda. Yani durumdan duruma değişir... Her zaman anormal olmaz. Benim arkadaşım 19 yaşında 32 yaşında bir adamla evlendi, şu anda bir kızı var ve gayet mutlu. Ama herkes mutlu olacak diye birşey yok, her bünye kaldıramaz.
16 Yorumla- +1 yıl
Ya nasıl mutlu oluyor yapmayın 19 yaşındaki kız 32 yaşındaki erkek aynı kafa mı
Soran+1 yılbak ne diyosun dikatini cekerim adam diyosun sence bir genc kızla bir adamın evlenmesi dogrumu sen onların arasında bir duygusal bag olduguna inanıyomusun
- +1 yıl
Neden olmasın? Eğer ki adam gibi adamsa, kız da olgun karakterli bir insansa ve birbirlerini seviyorlarsa neden olmasın. Şu anda 2 yıllık evliler bir kızları VAR 1,5 yaşında ve kız eşine hala aşık eşi de ona. Demek ki olabiliyormuş. Sanki yaşıtlar çok mu mükemmel çift oluyor, kişiler karaktersiz olursa hiçkimse ile anlaşamaz da duygusal bağ da kuramaz. Ben de size cidden gerçekleşmiş bir örnek gösteriyorum siz hala tutturmuşsunuz bu işte bir yanlışlık var. Mutluluklar dileyeceğinize neredeyse Allah onların belasını verecek diyecek boyuta geliyorsunuz. Çok dar bakışınız var. Neyse zamanla anlarsınız.
Soran+1 yılben sadece toplumun nasıl karsılayacagını merak ettim anormalmi normalmi diye ben normal bulmadım diye dargörüslümü oluyorum yani demissin bir bela okumadıgın kaldı fikrini savunmak bela okumak anlamınamı geliyo örnek demissin benim dedemde nenemde 12 13 yasında evlenmisler mutlu gecinmisler diye budamı dogru olacak neyse yorumun icin tesekürler umarım bu durumda kalan insanlar pişman olmaz allah herkesin hakkında hayırlısını versin
- +1 yıl
'bak ne diyosun dikatini cekerim adam diyosun sence bir genc kızla bir adamın evlenmesi dogrumu sen onların arasında bir duygusal bag olduguna inanıyomusun' bu cümlenin öteki anlamı 'Bunların kurallara göre mutlu olmaması gerekiyor' anlamı taşıyor, madem olumlu örnekler var o halde en iyi cevap seçtiğin kesin ve net cevabı nasıl benimseyebiliyorsun? Yaşıt olup da anlaşamayan milyonlarca evlenmiş boşanmış çoluk çocuk ortada kalmış milyonlarca örneği gördüğümüz halde... Normal değildir, bu ilişki yürümez' sözünü benimseyip en iyi cevap seçen sensin. O halde madalyanın öteki tarafının olabileceğini düşünmüyorsun o halde dar bir bakış açın var. Yine de ben de teşekkür ederim.
+1 yılkızın olgunluğuna bağlı..ama kız o yaşlarda hovarda oluyor gnelde düşünemiyor kanıyor güzel afilli sözlere...
olmuşsa adama bağlı adam sevip kollarsa yürür gibi...tabi kız aklı havada değilse..12 Yorumla
Soran+1 yılpeki yürür diyosun anladım peki sence böyle bir iliski normalmi
- +1 yıl
pek normal değil :) ama erkekler geç olgunlaşıyor :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
normal degildir ve yurumez 27 yasında biri 17 yasındaki kıza baska amacla cıkar...kızın yaşı 24-25 olupta arada 10 yas olsa anlarım kız olgun buyumus ne yaptıgının farkında dersin çok sıkıntı olmaz ama 17 nedir lan daha ergenlıkte sivilce cıkaran kız hayatının baharında aşk nedir daha yeni keşfetmeye başlamıs...o 27 yasındaki bir kişinin 17 yaşındaki kızı becermekten baska bir amacı yoktur..ben bunu bilir bunu soylerim..
10 Yorumla
+1 yılSacmalik olur.. 17 yasinda kiz zaten genelde ne istedigini bilmez ya.. Sübyanci derim ben öyle erkege veya bayana.. Simdiki kizlarda fazla hoppa ama ya burada bazen seyler okuyorumda masallah agzim acik kaliyor bazen.
12 Yorumla
Soran+1 yılbencede sacmalık sizce peki böyle bir iliski yürürmü yorum icide teskürler
- +1 yıl
Yürümez, basta erkege cazip gelebilir ama zamanla erkek sıkılır onun çoçuksu hareketlerinden. Boğulmaya başlar. Salya sümük bir ilişki istiyen böyle bişey yaşayabilir.. 😄🙊
Gizli Üye(36-45)+1 yılkişiye bağlı 9 yaş farkı olan ilişkiyi 3.5 4 sene yürüttük
Ama biryerden sonra iş çıkmaza girebiliyor özellikle kız okuyorsa zaten bir 5-6 senede okumasını bekleyeceksin sonra sen geleceksin 33-34 o gelecek 23-24 okul bitti evlenelim diye niyetleneceksin ailesi ne diyecek diye düşünürsün00 Yorumla
+1 yılyürür neden yürümesin bazı kızlar çok olgun ve bazı erkekler çocuksudur anlaşabildikten sonra ikisi birbirlerinin isteklerini tamamlıyorsa olabilir tabi ki
35 Yorumla
Soran+1 yılpeki sana sunu sormak istiyorum görüsüne saygım var sen 17 yasında oldugun düsün 27 yasında birsiyle bir birliktelik düsünürmüydün cevabını gercektyten merak ediyorum yorum icin tesekürler
- +1 yıl
20 yaşındayydım 30 yaşında biri evlenme teklifi etti.kabul edecektim ama kısmet olmadı olumluydym ama
Soran+1 yıl20-30 belki bir düsünürsün sahsen ben düsünmemde ama 17-27 benim aklım almıyo cevap icin tesekür ederim
- +1 yıl
3 yıl sonra bu düşünce kalmıcak ama
Soran+1 yıl3 yılda dünya degiyo insanlar neden degismesin neyse tekürler
+1 yılSacmalık ya o kız ne istediğini bile bilmez , habire çocuk gibi alttan alman gerekicek ve bir süre sonra her iki tarafda bıkar yürümez bence. Yaş farkı çok büyük
02 Yorumla
Soran+1 yılhem 17 yasında kızın alacak yolu var hemde yas aralıgı bence uygun değil yorum icin tesekürler
- +1 yıl
Rica ederim
Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. 17 yaşında bir kız baba veya abi ilgisi görmüyorsa 27 yaşında bir adamala olur bu aklında olsun.
21 im bana bile çocuksu geliyor 17 likler babalık abilik yapıcaksan olur tabi15 Yorumla
Soran+1 yılyani diyosunki aralarındaki bağ baba evlat abi kardes iliskisinden ileri gidemez duygusal bir bağ olmaz ben böyle anladım yanlısım varsa düzelt
Soran+1 yılilişki benim ilişkim değil cevremde böyle bir iliskiyle karsılastım ben dogru bulmuyorum sizinde yorumunuzu almak istedim bu arada sence böyle bir iliski yürürmü
Soran+1 yılinş varır arkadasım sevdigim bir insan gercekten mutlu olmasını isterim
10 yaş fark olabilir ama mesela 30 yaşında bir kız ile 40 yaşında bir erkek olabilir. 17 yaşındaki bir kız hukuken reşit değildir. Kısıtlı sayılır.
03 Yorumla
Soran+1 yılhukken sormadım zaten mantiken sordum
Soran+1 yılanladım ozaman 18 yasında birisiyle 70 yasında birisi mantıklı sonucta hukuk bir mantık ürünü deilmi
+1 yılyürüyebilir ancak bu yaşlar küçük kız en azından 25 yaşında olsa sevgilisi 35 yaşında olsa da farketmezdi
02 Yorumla
Soran+1 yılanladım yürür diyosunuz sizce yas aralıgı uygun 17-27 ? bu arada yorum icin tesekürler
- +1 yıl
yaş aralığı şöyle yüksek yaşlarda biraz daha önemsiz kalıyor şimdi 27 yaşında 30una merdiven dayamış biri büyük ihtimalle üni bitmiş sahibi olmuştur böyle birinin 17 yaşında lise çağındaki veletlere bakması hoş değil... kız mesleklerin karşı kaldırımında oturan tiplerden örnek al mesela... ama bir 5 yıl sonra 2 tarafında üni bitmiş iş sahibi olmak üzere bu gayet normal
+1 yılşu an normal değil ama 3 yıl sonran normal görülür ve normaldirde
11 Yorumla
Soran+1 yılşu an için sordum zaten
+1 yılkız 20 yaşına gelince farklı düşünecek ve senle olmayacağına kanaat getirecek şu an farklı düşünüyor hayat poz pembe onun gözünde fakat o dediğim vakit bunu anlayacak ve ayrılacak
01 Yorumla
Soran+1 yıliliski benim iliskim değil size katılıyorum zamanla görüsler degisir bence olacak olanlarda bunlar
bir kız 25 inden itibaren aradaki 10 yaşı taşıyabilir..
01 Yorumla
Soran+1 yılevet bencede 25 den sonra 8-9 normal ama 17 27 uygun değil
git dersin gitmez ki aşk laftan anlamazz kiii. kız büyük diye kapılabilir ama erkeğin böyle birşeye kalkışmaması gerekir. neticede 10 yaş az değil.
02 Yorumla
Soran+1 yılbencede erkekte hata var kız yası geregi hayale dalımıs olabilir erkekgin böyle bir iliski düsünmesi bence yanlıs peki sence böyle bir iliski yürürmü
+1 yılkız 22 felan olsaydı hadı neyse bu yasta olmaz. Arada çok büyük bir kuşak farkı var.
01 Yorumla
Soran+1 yılkatılıyorum 22 falan olsa uygundu ama bence bu devir böyle bir iliskiyi kaldırmaz
+1 yılOlgunluğuna göre değişir lakin 16 yaşındaki birinin 13 yaşındaki birinden farklı yoktur. 17 de olgun sayılmaz
01 Yorumla
Soran+1 yıldedigine katılıyorum hemde karsındaki kiside 27 yasında sonucta yas aralıkları uygun değil 30-40 olsa belki bir nebze
Mahallemizdeki kız sırf doktor diye 34 yaşındaki adamla evlendi, kızın yaşı mı 18... Adaletini S.keyim dünya...
02 Yorumla- +1 yıl
Soğuk paralarla girer yatağa kardeşim
anormal. kız 20lerin falan olsa 10 yaşa bir şey demicem ama 17 yaşında biri çocuk sayılır.
03 Yorumla
Soran+1 yılbence 20 ile 30 da uygun değil kendinden kıyaslıyabilirisin sen 20 yasında olsan 30 luk biri ile arkadas olabilirmisin
Soran+1 yılbencede 5-6 yas olmalı ama benim sorum aslında bu yas aralıgı sonucta 17 yasında bir insan daha cocuktur yani 27 yasında bir insanla ne kadar uyumlu olabilirki
Biri sübyan diğeri sübyancı.. Allah akıl fikir versin.
31 Yorumlaben 17 yaşındaydım sevgilim 26 yaşındaydı ben yaşımı doldurduktan biraz süre sonra evlendik mutluyuz
22 Yorumla
Soran+1 yılinş dahada mutlu olursunuz
17 yaşında bir kız anne olurda 27 yaşındaki adam hala sokakta taso oynayabilir, mantıklı yaş aralığı :D
07 Yorumla
Soran+1 yıldeilmi hocam olaylara hep farlı bir yönden bakmak lazım :D yorum icin tesekürler
Soran+1 yılhocam sizin 33 kızın 26 oldugunu düsünürsek normal ama sizin 27 kızın 17 oldugunu düsürnürseniz sizce normalmi cevabınızı gercekten merak ediyorum
Soran+1 yılbencede 19 yasında olması cok sırıtmaz ama dedigim gibi 17 yas biraz bana daha erken geliyo
Soran+1 yılhocam iki seneye kim öyle kim kala hayırlısı olsun
- Aşk İlişkileri konusunda 426 cevap paylaştı.
+1 yılkızın yaşı bu ilişkiyi idrak etmek için oldukça küçük
09 Yorumla
Soran+1 yılpeki bisey sorucam bende sizin gibi düsünyorum burada bazı arkadaslar yas önemli değil ogunluk önemli diyolar bu konu hakkında bir yorumunuz var mı yorum icinde tesekürler
- +1 yıl
ne olursa olsun 17 cok küçük bence o yaşta evlenen kadınlar bile pişman oluyor ayrılıyorlar
Soran+1 yılbende durmadan bisey soruyorum k.bakmayın bisey daha sorucam sizce bu yas aralıgındaki iki insan aralıgındaki bireylerlerin arasında duygusal bir bag olabilirmi ya da nasıl bir bag vardır
- +1 yıl
10 yaş olabilir neden olmasın ama kız 27 olsa sen 37 olsan bu şekilde olur. yani şu an daha ergen sayılır bu kız ve hayatında aldığı kararların farkında olmayabilir
- +1 yıl
yani o kızın böyle bir ilişkiyi kaldırabilmek için 25 ten büyük olması gerekir bence ortalama
Soran+1 yılkusura bakmayın attıgınız yorumlar bana cok mantıklı geldi o yüzden size bir soru sormak daha isterim peki sizce böyle bir iliski yürürmü yürümezmi sebebiyle yazarsanız sevinirim
- +1 yıl
önemli değil. yorumlarımı beğendiğin için teşekkür ederim istediğini sorabilirsin. bence yürümez kızın birkaç yaş daha büyümesi gerekli böyle bir ilişkiyi kaldırabilmek için
Soran+1 yılaklın yolu bir tesekürler :D
- +1 yıl
rica ederim hayırlısı olsun
Pardon ama yuhh! Her sey bir yana yasa disi bir iliski bu.
01 Yorumla
Soran+1 yılhem yasa dısı isin kötü tarafı hemde mantık dısı
+1 yılKesinlikle olmaz. Babası, abisi olsaydım izin vermezdim böyle bir şeye...
00 YorumlaÇocuk mu bùyüteceksin daha çok küçük kim bilir fikirleri daha ne kadar değişir.
05 Yorumla
Soran+1 yıldeilmi katılıyorum :D
Soran+1 yılbildirim derken nasıl yolluyoruz acaba
Soran+1 yılanladım bilgi icin tesekür ederim
+1 yılBence çok anormal olan birşey yok insanların lafına takılma
11 Yorumla
Soran+1 yılanladım yani normal diyosun bende anormal diyenlerdenim peki neye dayanarak normal diyosun yorum icin tesekürler
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. TCK'daki maddeler nedeniyle hapis cezası alabilirsin.
01 Yorumla
Soran+1 yılyanlız benim ilişkim değil bencede normal değil zaten
değildir.17 yaşında kızın olsaydı izin vermezdin o zaman çifte standart uygulanmayacak...
00 Yorumla21 yaşındayım, 17 yaşında kızla sevgili olmaya ben utanırım Mk..
11 Yorumla
+1 yılkız biraz daha büyüsün 20 yaşına gelsin öyle ilişki kur.
01 Yorumla
Soran+1 yılben bir iliski kurmayı planlamıyorum zaten cevremde böyle bir iliski gördüm ben kendimce doru bulmadım insanlarında görüsünü almak istedim
+1 yılA- normaldir. Birisi 25 digeri 35 olsa belki olabilirdi
02 Yorumla
Soran+1 yıla-normaldir derken normalmi yani
- +1 yıl
Ah dostum anormaldir normal degildir. Oyle bise olmamali olmasi da hos degil
iki sorun içinde hayır.
Eğer ciddi düşünüyorsan 3 kez hayır 5 kez hayır 10 kez hayır00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 753 cevap paylaştı. Bir yetişkin ve bir çocuk normal mi? 37 ve 27 olsa bile on yıl uygun değil.
00 YorumlaOlur gayette güzel olur ama kız Olgun mu senle rahat rahat muhabbet ediyor mu onunla olmaktan hoşlanıyor musun
21 Yorumla
Soran+1 yılöncelikle benim iliskim değil sahsen ben 27 yasında olsam 17 yasında birisiyle bir iliski kurmam peki size soruyorum siz 17 yasında oldugunuzu hayal edin 27 yasında birisiyle bir birliktelik yasamayı uygun görürmüydünüz?
+1 yıl10 yaş farkı normal değil fakat 6 yaşa kadar normal bence
00 Yorumlabaşka türlü yürür, seninkinin amacı belli , eğer sevgili iseniz.
02 Yorumla
Soran+1 yılkardesim ben böyle iliski dogru bulmuyorum benim iliskimde değil zaten ben sadece k.s de bir soriyim dedim acaba millet bu konuda ne düşünüyo diye anladıgım kadarıyla sen mantıklı bulmuyosun yorum icin tesekür ederim vesselam
erkek ne kadar büyük olursa o kadar iyi olduğunu düşünüyorum.ancak en fazla 8 yaş..
02 Yorumla
Soran+1 yıl8 de fazla olabilir 6 iyidirde bence ama bence 17-27 uygun değil
Gizli Üye(30-35)+1 yıl17 27 olmaz uygun değil mesela 27 37 desen belki ama 17 27 olmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılkatılıyorum 27-37 bir nebze
Gizli Üye(36-45)+1 yılSuanda normal degil ama bir 10 sene sonra normal, kiz daha cocuk
00 Yorumla10 yas problem degil erkekler geç olgunlaşır
23 Yorumla
Soran+1 yılyani diyosunki ben 17 yasında olsam 27 yas birisyle neden olmasın ben burdan bunu anlarım ben normal bulanlardan deilim sonucta tercih meselesi yorum icin tesekürler
Soran+1 yılaslında ben 10 yası tartısmamıstım benim anlatmak istedigim yas aralgıydı neyse hayırlısı olsun
Ben 17 sevgilim 28 temmuzda 1 yıl olacak...
22 Yorumla
Soran+1 yıltercih meselesi ben bir kardesin olarak mutlu olmanını isterim benim görüsüm bu yas aralıgını yürümiyecegi kanatin ama insallah sizinki yürür mutlu olursun allah herkesin hakkında hayırlısını versin
Olmaz farkli dunyalarin insanlari...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılKuşak farkı oluşur bence yürümez
00 Yorumla Değil dayısı yaşındasın nerdeyse
00 YorumlaKız lise 3 veya 4 bence normal değil.
01 Yorumla
Soran+1 yılevet katılıyorum normal diyenlerde neye dayanarak diyor anlıyamadım yorum icin tesekürler
+1 yıl10 yas normal bence daha fazlasi fazla olabilri
15 Yorumla
Soran+1 yılbenim tartısmam 10 yas değil yas aralıgı 17-27 30-40 olsa hadi neyse genede normal gelmiyo
- +1 yıl
Bnce sikinti değil kiz olgun davraniyorsa sorun yok. Artik 15 yaşındaki kardeskerimz bile çocuk değiller 13 yasinda onar onar sevgilierini sayiyorlar. Gerçi sen takilmak maksadiyka soruyorsan bilemem ama evlenmek maksdiyla normal geliyor bana
Soran+1 yılsanıyorum bir bayansınız peki siz 17 yasında oldugunuzu farz edin 27 yasında birisiyle birlikte olabilirmiydiniz?
- +1 yıl
14 yasimda daha hic sevgilim olmamsken saf tertemzken dershanede bir kiz vardi. 24 yasinda sevgilisi vardi. 8.sinifiz. O kiz öyle olgundu ki ayrıca en basarili siniftaydi. Derecesinifinda. Nasil ya diyirduk nasil hem basarili olur hmde kocaman sevgilisi var. Öyle yani oldu mu oluyor. benim için cogusu abidir öyle bir ortamim yok zaten ama olabilir. Ayrıca bu bir soruysa kendi fikirlerini empoze etmeye calisma millete. sordun iste kişi şahsi fikrine gore cevaplar o kadar.
Soran+1 yılanladım ben sadece görüsünüzü almak istedim o yüzden sordum konuyu biyere cektigim yok size mantıklı gelen bana cok mantıksız gelebilir ben genelde cogunlugun tecrüblerden dolayı haklı oldugunu düsünürüm ama tercih meselesi hayatta olmuyacak sey yok ama eminimki burada bir cogumuz 14-24, 17-27 yasındaki dogru bulmuyodur neyse yorum icin tesekürler dedigim gibi tercih meselesi
+1 yılbu bildiğin sübyancılıktır
00 Yorumla
+1 yılkız 18 olsaydı olurdu
03 Yorumla
Soran+1 yılyani sorun 1 yasmı peki hocam bise sorucam yasınızı bilmiyorum siz 27 yasında olsanınz 17 yasında biriyle bir birliktelik düsünebilirmiydiniz
- +1 yıl
hayır düşünmezdim.. ama reşit olduktan sonra yaş önemli olmazdı... bende 27 yaşındayım bu arada
Soran+1 yılhocam tercih meselesi görüsünüzü bilgidiginiz icin saolun
bencee normal bizim 11 yas var
23 Yorumla
Soran+1 yılbiz derken sen 17 arkadasın 28 yasındamı
Soran+1 yılanladım iyimis hayırlısı olsun umarım pişman olmazsın
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılgelecege yatırım sanırım
04 Yorumla
Soran+1 yılaynen :D
Cevap sahibi+1 yılama onun duyguları oturmamıs.
kaptırma hayatın kayar
cünkü 2-3 sene sonra kendinin farkına varır
gerekirse 19-20 de nişan yap
yoksa cidden sen 3 sene sonra 30dayken duyguların tavan yapar ve cok üzülür hatta yıkılırsın toparlanman zor olur
kaptırma desem de kaptırmıssındır
Soran+1 yılhocam yorum icin sağolun iliski benim iliskim değil sahsen ben 27 yasında olsam büyük konismiyimde 17 yasındaki birini kardesimden ayrı tutmam cevredeki bir iliskiden örnek alarak böyle bir baslık actım genede fikriniz icin tesekürler
Cevap sahibi+1 yıl10 yaş hiçbirşey diyebilirim sadece. 15 e kadar yolu vardır. Evet 27-17 diyorsun fakat 27 daha yeni yeni olgunlasma asamasındadır bilgine
Gizli Üye(36-45)+1 yılIkisinn cevabi da hayir.
00 YorumlaO erkeğin amacı başka ;)
00 YorumlaHayır bence normal değildir
00 Yorumla
+1 yılnormal değil ama olduğunu biliyorum şahit olmuştum
03 Yorumla
Soran+1 yılpeki sahit oldugun iliski yürüdümü gercekten merak ediyorum
- +1 yıl
yok yürümedi ama ayrı şehirlerdendi ler ticaret le ugraşırdı adam kız izmirden di istanbuldan adam yürümedi yani ama çok aşık olduğunu biliyorum kızın :D
Soran+1 yılben 17 yasındaki bir kızın 27 yasındaki birine asık olduguna inanmam sevgi bu kadar basit değil bence o sadece asık oldugun sanıyodur soruma cevap verdiginiz icin tesekür ederim
:D sübyancı var sitedeeeeeee
03 Yorumla
Soran+1 yılbaslıgı okumusun sadece :D bende normal bulmuyorum ztn benim iliskimde değil
Soran+1 yılsübyancı var sitede deken üstüme alınmıstım sonucta soruyu ben sordum k.b yorum icin tesekürler
Gizli Üye(36-45)+1 yılnormal değil. kız reşit değil çünkü.
02 Yorumla
Soran+1 yılyorum için tesekürler
Cevap sahibi+1 yılrica ederim. anlayışın için benden teşekkür.
Gizli Üye(36-45)+1 yıloldu olacak o kız hz. ademle evlensin bence :/
00 Yorumla
+1 yılAnormal
00 Yorumla
+1 yılNormal değil
00 Yorumlahiç normal değil.
00 Yorumladeğildir
00 YorumlaSubyancıdır o erkek
02 Yorumla
Soran+1 yılhocam sübyancı disosunuz bende dogru bulmuyorumda dikatimi cekti baya dogru bulanlar var
- Devamını Gör (3)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar