Ben oldum olası kedileri çok severdim. Ve bir kaç ay önce bir kedi sahiplendim. Keşke çok daha önce sahiplenseymişim diyorum. Gerçekten insana huzur veriyor, çok güzel bir duygu. Eğer aklınızda bir hayvan sahiplenip beslemek varsa kesinlikle geç kalmayın. Ve bu da oğlum Çiko 😻
Evcil hayvan besliyor musunuz? Evcil bir hayvan beslemek isteseydiniz bu hangi hayvan olurdu?
Yani onlar dilsiz varlıklar oldukları için onları anlamak zor oluyor. Insan yine kelimelerle ne sevip sevmediğini ve neyi hangi şekilde istediği anlatabiliyor. Belki iyi bir şekilde bakmaya çalışırsın ama yinede bu hayvanlar kendilerini ifade edemediği için hiç birzaman doğrumu yapıyorsun bilemezsin...
Yani evet o konuda haklisin. Ama evde bakarken en azindan ac kalmiyor, guzel besliyorsun. İlgileniyorsun. Sokakta olup da ac, susuz kalan o kadar cok kedi, kopek var ki.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Bu arkadaşımı besliyorum
Tipe bak ya, tam maskot 😄 Cok tatli.
Adı Behlül. Ama doberman istiyorum..
British mi?
Evet 😌
Bir sey soracam. Tuy dokmesi oluyor mu cok? Bizimki cok asiri tuy dokuyor...
Evet döküyor. Bir tane mama vardı adını hatırlarsam yazarım o kesiyormuş ben de denecektim ama unuttum.
Eger akliniza gelirse yazar misiniz lutfen?
Evet yazarım ama inş gelir aklıma b12 yerlerde bende 😒
Heheh. Kompleks b vitamini kullanmaya baslayin yarin hemen, 1-2 gune akliniza gelir 😁
Beslemiyorum olsa kopek beslerdim
bir ara eski sevgilimi beslemiştim sayılıyorsa
Cinsi neydi 🤔
Boz ayısı
Ayi olmasini gectim bir de boz olanindan demek. Buyuk sanssizlik 🤷🏻♂️
Besliyorum minnoş bir kedim var.
Yılan hariç her türlü hayvanla anlaşırım severim
Çok tatlılar ama beslemeyi düşünmüyorum
Bazilari gibi bir hevesle alip 2 gun sonra kapiya koymaktansa bakiminin zor oldugunu dusunup beslememek cok daha iyi zaten.
Yani onlar dilsiz varlıklar oldukları için onları anlamak zor oluyor. Insan yine kelimelerle ne sevip sevmediğini ve neyi hangi şekilde istediği anlatabiliyor. Belki iyi bir şekilde bakmaya çalışırsın ama yinede bu hayvanlar kendilerini ifade edemediği için hiç birzaman doğrumu yapıyorsun bilemezsin...
Yani evet o konuda haklisin. Ama evde bakarken en azindan ac kalmiyor, guzel besliyorsun. İlgileniyorsun. Sokakta olup da ac, susuz kalan o kadar cok kedi, kopek var ki.
kendimi besliyorum şu sıralar
Köpeğimiz var
Kuş var bende
Hayır
HUSKYY