
Zaten aşırı zararlı.
Yemeyiiiin.

Hiç içine düşecek kadar sevdiğim bisey olmadı..
Olsada olur olmasada hayat felsefem. Böyle yaşadım ve şükür yaşıyorum..
Cevap
2Cevap
Lahmacun
Çiğ köfte
Hamburger
Midye
Kokoreç
Nutella
Nutella sevmem , pizza sevmem
Sakatat
Bir defa kokoreç yedim güzeldi aslında jsjs ama bir daha yemem
Barbara palvin 😅😅😅
Bilmem guzel kiz Allah var da ama bir itici geliyor çözemedim 🤔
Olabilir delidevre bakıyor insna bir tedirgin oluyor korkuyor 🙄
Benimle aynı fikirde olan birini daha gördüm muu oldum bak 😀
Aaa ne zaman acaba hafizam berbat af buyur yav 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Ozur dileme mevzusumuydu 🤔
Simdi hatırladım tamam 🙃
Amaaann onu yeme bunu yemee
Neden o kadar kilolu olduğumun sırrı çözüldü boy 170 kilo 54 eskiden 51 dim yaz tatilinde keşke yine öyle olsam şimdi şişkonun teki oldum
Beyaz peynir.😣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?