Üstelik köklü mü köklü bir firma, arayınca çözüme ulaşmış diyorlar. Çözüm farelere teslimat yapılmış. Hadi duyalım neler yapardınız? Kargonuzu fareler yiyor ve müşteri temsilcileri muhatap olmuyorlar sizinle😡 Bu arada markayı tahmin edene helal diyorum. Hızlı mı, hızlı kargo 🤔ipucu da verdim mi ne? 😆Tabi böyle bir iki tane değil full doluydu😡
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Göndermiş olduğunuz kargoyu fareler yerse ne yaparsınız?
Genel merkezlerine bir ulaşmayı dene. Öyle bir şeyi fark ettiğim de elimi dahi sürmem komple kutu ile ya dışarı koyarım, ya da çöpe atarım. Fare demek pislik demek aman dikkat et.
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kesinlikle, imha edildi zaten. Merkez ile de dediğin gibi görüştüm ama ne fayda işte... Bakalım, sinir bozukluğundan başka bir şey değil. Teşekkürler.
En İyi Cevaplar