Fenomen Ares Özdemir öldü ama ben çok üzülüyorum kalkmasını çok istedim vefat edince kafayı yedim ya içimde ağlıyorum ne yapım?

Aresin ölmesini istemiyorudm aksine uyanmasını dört gözle haber bekliyordum malesef öldü içim yanıyor nefes alamıyorum ne yapmalıyım?
Normalde ben herkese üzülen biriyim şehit olsun ailem olsun ne bilim kim ölürse kimse şehit olursa ne olursa olsun ağlayan biriyim kafayı yedim zaten?
Fenomen Ares Özdemir öldü ama ben çok üzülüyorum kalkmasını çok istedim vefat edince kafayı yedim ya içimde ağlıyorum ne yapım?
Cevapla