Bu bilim adamlarindan herhangi biriyle 3 saat boyunca sohbet edebilecek olsanız, kimi seçerdiniz ve neden?


Da Vinciyle 3saat😍
Bir suru sey sorardim resimle, icatlariyla ve dunyayla ilgili
Tesekkur ederim
Leonardo
Cevap
1Cevap
Hawking 'i seçerdim. Adam karadelik ler üzerinde ciddi çalışıyordu. Hayatta olsaydı belkide cozecekti. Bu konuyu bana anlayacağım şekilde anlatmasını isterdim.
Madam Curie ile kız kıza sohbet etmek isterdim.
NOT Bu arada Edison bilim adamı değil, başarılı bir iş adamıdır.
3 bilim adamıyla 1 er saat olsa olmaz mı?
nevton-tesla-einstein.
Leonardo olurdu, aynı zamanda kahinmiş.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?