Bir es geçer yazarım ikinci tekrarında o yüzünün aslında kardeşim oluşunu kahpeligini bir güzel söyleyip yol verir hayatıma hiç girmemiş biri gibi yaşarım üçüncüsünde biliyorum ki bana. kalıcı bir maddi veya manevi zarar verip kısa olan ömrümüzde zamanımı boş yere meşgul edicek... UYANN ÜLEE DELİCAN 😁😁😁
Bazı insanların yüzsüzlüğü sizi hayrete düşürürken bazılarına ise gülüp geçmişsinizdir. Böyle insanların en büyük ortak özellikleri reddedilmekten, aşağılanmaktan, terslenmekten korkmazlar çünkü umursamazlar. Konuştuğunuzda dinler gibi yapsalar da çok ümitlenmeyin çünkü sizden sonra dile getirecekleri cümleyi kuruyor olabilirler Bunlara en güzel tepki yok saymak onları
Hayatında değeri olmayan insanlara karşı takınılacak en doğru tavır umursamamak, etrafımızda her yerde bunlardan var. Artık alıştım ve bununla eğlenmeyi öğrendim. Oldukça komik geliyor hatta 😉
Bana kazık attın desem "Ama en güzel kazığı sana attım" diyecek kadar yüzsüz insanlar var, bu olgunlaşmamış haliniz mide bulandırıyor, yallah diyorum başka kapıya.
En İyi Cevaplar