Kimseyi dövemiyorum hep dayak yiyorum ne yapmalıyım?

zayıfım ve boyum kısa kimseyi dövemiyorum hep dayak yiyorum kavga iyi bir şey değil ama savunma amaçlı öğrenmek istiyorum neden hep dayak yiyorum ya
Kimseyi dövemiyorum hep dayak yiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla