Çevrendeki insanlara huzur musun, huzursuzluk musun?
Hak edene hak ettiğini verenim😂😂


Hak edene hakkını vermek lazım
malum hayat kısa.. ve huzur verdiğin insan bunu hak etmeli.
Hiç bilmiyorum ki.
🙏🙏
Valla bebeyim kimine göre huzur kimine göre huzursuzluk veriyormuşum😂😂 ama
Hak ettiklerini veriyorum.
Cevap
64Cevap
Veriyorum alıyorum insanlarla aramda alışveriş tutkusu var😂😂
Aslında hak edene hak ettiğini vermek gerekir gadası ama ben malesef onu beceremiyorum
Yapım itibari ile huzur veririm ama yaşananlar beni sarsmışsa zaman zaman bunların neticesinde huzursuzluk veriyor olabilirim ama bilinçli değil..
Kimseye bişey vermiyorum. Kim ne almak isterse sadece onu alır benden. Ben kendime huzur vermeye çalışıyorum
Huzursuzluk veren negatif insanlarla iş dışında asla birarada olmamaya gayret ediyorum olduğu gibi olan kendinle barışık kişiler mutlu insanları seviyorum huzurlu yasamak= huzur vermek
Aynen hak edene huzur, hak etmeyen zaten benim yanımda kendi kendine huzursuz olur, sadece mutlu olduğumu görmeleri yetiyor
Çevremde ki herkes benim sakinligimden dinlendirici biri olduğumu ve çözüm bulucu biri olduğumu söylerler.
Huzur verdiğimi söylüyolar ama ben insanları sinir etmeyi çok severim bazılarına huzursuzluk vermek isterdim şahsen jfhfkfj
Cevremdekileri bilmem ama burda genelikle dert dinliyorum huzur vermeyi severim... çok sükür huzursuzluk vericek bir karaktere sahip değilim 😊
Agorafobiyim çok başa bela bir hastalık
bu halimle çevreme yük oluyorum
sanırım huzursuzluk sebebiyim
Ben sinirli bir tipim. Kelimelerle öldürürüm da güldürürüm da
Huzursuz bir tip değilimdir.
Bu biraz enerji meselesi.
Huzur veririm. Bana bakan huzur kaplanır, işleri rast gider..
Dosta huzur düşmana huzursuzluk! Bunların yanı sıra daha çok gaz veriyorum. :D
Akıllı birine huzur akılsız birine huzursuzluk nasıl algıladığına bağlı
Huzur vermek lazım yaa. Ne olursa olsun. Yoksa bana daha fazla yansıyor.
Ben çevremdeki insanlara huzurum ama onlar bana huzursuzluk.
Huzur verdiklerim nankor kim kotuyse ona gidiyolar iyi oldukca onlar kaybediyo
Kişiden kişiye degişiyor bu insan ne isterse onu buluyor
Huzur evi gibi huzur veriyorum. Yakında kurum açmayı düşünecek kadar.
insanlara huzur, kendime huzursuzluk vermekte bir dünya markasıyım :)
Çekemeyenler için huzursuzluk, diğer herkese huzur veririm.
Çevremdeki sevdiğim herkese değer gördüklerime hep huzur verdim :)
Ama kaşıntısı olan insanların arkasına bakarak yürümelerini ve Gece uymamalarını da sağladığım oldu ve oluyor 😉😁
huzur kesinlikle, huzursuz olan varsa yarasi vardir
Bazılarına cennet bazılarına cehennem oluyoruz kardeşşş
Kıymet bilirlerse huzur veririm.. kıymet bilmezlerse çeker giderim..
huzur veren oluyorum genelde ama bazende tersi oluyor kaşinmasinlar yeter
Huzur veriyorum fakat aynı değeri göremiyorum maalesef
Annem eve gelme diyor demek ki huzursuzluk veriyorum 😂
Vala geneli huzur soylerde benden huzursuz olan yol alabilir😀
Huzur veririm huzurun olmadığı yerde de durmam..
Sessizligim meshurdur
kaşınana huzursuzluk hak edene huzur
Umarım huzur veriyorumdur
Hayatta yokmuş gibiyim
Hak edene hak ettiğini veriyorum.
Huzursuzluk verenim. Pek hoş bir durum değil
Kim hangisini hak ettiyse onu alıyor diyelim.
sıkıyorum. 😅 bunalıp gidiyorlar
Huzur verdiğimi düşünüyorum
huzurunu kaçırmak daha zevkli 😀
Hak edene huzur etmeyene aldığı nefeste azap
huzursuzluk kaynağıyım.
Kim neyi hak ediyorsa.
Huzuru bozulan tarafım ben genelde...
Herkese ederi kadar :D
Huzur verdiklerim de var uykusunu kaçırdıklarım da
Kişisine göre değişir.
Huzur veriyorumdur bence
Huzur veririm genelde.
Genelde huzur onlarda sevdiklerimdir.
Dosta güven, düşmana korku veriyorum. 😉
Şimdilik bir şey vermiyorum
Insanların canı cehenneme
yerine göre ikisini de veririm
Huzur veririm huzursuz edene yol veririm
uzak duruyorum ondan dolayı bir endişem yok😊
Ne istediğini bilene istediğini veriyorum. :D
sen :) söyle :D
Huzur olmalısın 😉
tskler :)
Ricalar
Huzur verdiğim söyler efendim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar