Teyzem sürekli kızını övüyor. Sizce ne yapmalıyım?

Teyzem annemi her aradığında sürekli kendi kızlarından bahsediyor. Neymiş efendim kızını istemeye gelmişler, yok kızını kıskanmışlar, yok kızı güzelmiş belediye başkanı istemeye gelmiş falan filan. Beni de doktor istedi benim annem hiç hava atmıyor 'kızımı doktor istedi' diye. Annemin en çok bu huyunu seviyorum. Teyzem özellikle büyük kızından değil de öbür kızından çok bahsediyor. Büyük kızı güzel olmadığı için onu hiç söylemiyor. Sadece işe girdiğini söylüyor. Ama sürekli övmeye gelince öteki kızını övüyor. Hatta ben özel günlerde annemle oraya gittiğim zaman bile göz temasıyla kızını ve beni kıyaslamaya çalışıyor. Aklı sıra kızını benden daha güzel gösterecek. Yani ne bileyim havalara giriyor. Kadın kızıyla kafayı yemiş resmen. Eni sonunda arayıp 'tamam kızın var anladık' diyeceğim gerçekten. Ya kesinlikle kıskanmıyorum ama aşırı sinir oldum sürekli kızından bahsetmesine. Herkesin kızı var başkaları böyle mi yapıyor? Büyük kızı da sanki çok büyük bir iş bulmuş gibi ikide bir kızım kasiyerliğe başladı diyor anneme. Annem de teyzemden ilham alıp bana 'sen de iş bulsana, niye çalışmıyorsun' falan diyor. Aşırı uyuz oluyorum. Kıskandığımdan değil sadece ucu bana dokunuyor ve üzülüyorum. Biriyle kıyaslanmak mahvediyor beni. Sizce napıcam? Bu teyzeme ne dersem etkili olur?
Teyzem sürekli kızını övüyor. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla