Benimki karanlık bir bodrum katı olabilirdi. Peki senin beyninin içi bir mekan olsaydı nasıl bir yer olurdu?
#whiterxbbit


ıssız boş bir sahil olurdu... tusnami gelmiş herşeyi alıp gitmiş...
yeni birşeyler kurmak için harika ortam...
, geçmişin kiri pası döküntüleri denizde kaybolmuş:))
Karadelik gibi bir yer olurdu. Tekillik yani bilinmez
Ölmüş kelebekler, siyah gokkusaklari, kan gölleri, solmuş çiçekler, cam kiriklariyla dolu bir ortam 👌enfes.
Cevap
2Cevap

Şöyle bir mekan diyebilirim
çöplük olurdu.. çöp olmus eskimiş işe yaramaz hatiralarla dolu beynim.. bye
Denizin en derinlikleri...
Gösterişli bir davet salonu
İstanbul Büyükşehir Belediyesi
Karmakarışık hiç girmeyelim biz en iyisi oraya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar