Sizi hangisi daha sinirli hale getirebilir; karnınızın aç olması mı, kalbinizin aç olması mı? Peki, neden?
Sizin sinirli olma nedeniniz ne olur genelde?


karnı aç olan insan saglıklı düşünemez. Beden aç olunca bazı duygularda hasassiyet kazanır. Ani sinirlenme, aglama, agresif olma gibi... Kalbi aç olan insan sinirli olmaz. Kalbi aç olan insanın bazı kraterleri vardır. onu karşılayana sevdalanır.
Karnım acıkırsa kan şekerim çok düşer ve sinirli olurum. Ama şu sıralar hiç acıkmıyorum. İştahım yok. Kalbim aç değil sevdiğim şeylerle doldurdum orayı
Teşekkür ediyorum 🙏
Rica ederim :)
Karnım açken daha sinirli olurum. Kalp açken yaşayabilirsiniz ama karnınız açken yaşayamazsınız.
Karnınız açken sinirlenmemeyi ancak kalbiniz doluyken ve vefanızı gösterirken yaşayabilirsiniz.
Karnım açken düşünen birileri illaki olur ve var.
Ama aç kalbimi ne doyuran var ne de dokunan. O yüzden kalp işin bende 3. kısmı
Rica ederim..
Cevap
29Cevap
açken ben ben değilim. geriyor midemdeki gurultu beni :)
Şahsen hiç sınırlı biri değilimdir. Açken hiç sınırlı değilimdir. Evli olmadigim için diğer soruya cevap veremiyorum.
Birşeyin ısrarı veya sevmedigim seylerin yapılması.
Aşk açlığı da neymiş, karın açlığında Allah gazabımdan korusun :D
Karnım açken yorgun, kalbim açken mutsuz olurum.. hakkaniyet açken sinirli olurumm...
Merhaba,
Karnım aç iken aşk hiç olmadı sadece hayali vardı...
Muhtemelen gizli seker var bende açken cok sinirli oluyorum
𝑲𝒂𝒍𝒃𝒊𝒎𝒊𝒏 𝒂𝒄 𝒐𝒍𝒎𝒂𝒔𝒊,𝒄𝒖𝒏𝒌𝒖 𝒓𝒖𝒉 𝒂𝒄𝒍𝒊𝒈𝒊𝒏𝒂 𝒅𝒂𝒚𝒂𝒏𝒂𝒎𝒂𝒎
Karnım açken sinirli kalp açken daha sakin durgun oluyorum. Allah kimseyi açlıkla sınamasın
2side degl belki biraz kalp olabilir ama karnim asla sinirlendiremez
karnım açken ben aslında ben değilim nedenı karnımın ac olması ıste dayanamam sevıyorum yemek yemeyı :D
Karnım açken ben, ben degilim..
Ay kalbim açken karnım midem tıka basa dolu gibi oluyor açım ama yiyemiyorum
Saygısız davranışlar , zorbalık , sevdiklerime zarar gelmesi...
Kalbim âçken çünkü mide açlığı neki bir kraker ye geçsin
beni ahlaksızlık tuzağına dusuremeyip, yavuz hırsız gibi olup uste çıkmaya çalışanlar sınır ediyor 🤣🤣🤣🤣
Acıkırsam sen bile tutamazsın yıldızlar tutamaz
Tabi ki karnımın aç olması😃😃😃
Karnım açken daha asabi olurum.
Ask acisida neymis. . Açken ben bende değilim..
Bilgiye ve yalnız kalmaya açken sinirliyim ben
karnım açken sinirli
kalbim açken üzgün
Karnım açken çok net.
Karnım açken çok agresif oluyorum ksms
Karnım açken cok asabi oluyorum
Kalbimin açlığı, midemin açlığını bastırıyor.
Ben Açken Düşünemiyorum... :(
Açken ben ben değilim
Karnım açken ben ben değilim 😄
Çok zor bir soru bu 😂
Karnım açken daha sinirli oluyorum
karnım açken..
gözüm kararıyor :)
Kolay kolay sinirlenmem
Karın açlığı
Gönül açlığına alıştım artık çünkü
Açken ben, ben değilim 😂
Karnim. acken harbiden sinirli oluyorum😀
Kb boğazım daha önemli
Karnım açken şekerim yükseliyor k.. a... l
Karnım açken.
Karnım açken
Karnim acikken
Karnım açken
Kalbim açken
Karnım açken..
Ruhum Aç olduğunda
Kalbim
Karnım açken
İki türlüde sinirli olmam
Karnım açken
Karnım açken
Açlığa dayanamam ben
Kalbim açken
Karnım
Kalbim açken
karnım açken
Karnım aç
Karnım açken
Karnım ☹️
İhanete uğrayınca.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar