Bence somut.
Hadi tartışalım 🎉
Hadi tartışalım 🎉

Soyut be kızım
Somutttt
Kafa gitmiş
Duygularımı sınıflara sokmuyorum
Yaşamıyorum ben düz
İkisi de
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Soyut ve somut kavramları kişiden kişiye değişen bir şey. Göreceli kavramlar dizisinden yani.
Ben duygularımı resmederek, bir taşa işleyerek, şekil vererek ya da en basitinden yazarak ifade ederim. Bu ifade sonucu bir yaşama formunu oluşturur.
Fakat kimilerine göre de bu anlamsız veya saçmadır. Yani, içselliğimizi oluşturan tüm o gizli veya gizli olmayan duyguları yaşamak tercihlere göre değişiyor.
Soyut yaşıyorum fakat somut yaşamak lazım galiba sence?
Başaramam istesem de🤷♂️
Somut yaşıyorum dibine kadar hemde
Cevap
32Cevap
Ne zor sorıular soruyosun sen 😄 iki türlüde ifade ederim.
Onu farkettim 😄
Bazı duygular soyut kalması gerekir bazıları ise somut. Kararı kişi hür iradesiyle vermeli; yeri ve zamanına uygun.
Sen somut diyorsan somuttur tartışmaya gerek yok.😀
Peki bence soyut.😀 Niye somut diyorsun?😂
Duyguları göremeyiz, duyamayız, dokunamayız, ya da tadıp veya koklayamayız. Yani bu demek oluyor soyut.😂 Örnek sandalye, masa bunu görürüz, dokunuruz vb 😛😂
Çok güzel örnek verdin aslında ama maalesef o sadece misali bir örnekleme.😂 Somut olması için yukarıdaki saydıklarımdan biri olması gerekir 🤔😂
Aman seni mi kırıcam sen ne dersen o olsun madem 😂
Rica ederim güzeldi 😂
Kimi zaman soyut, kimi zaman somut. Çoğunlukla soyut.
Duygularimi artik anlik yasiyorum soyut ya da somut olmasi da acitmiyor çok. ama yine de değer verdiklerim vermek istediklerim var
Duygularimizi Duygularimizi ziktiklerinden duygularimizi dcmaya korkuyoruz onyuzden sadece bafi
İkisi de normal ne iyi ne kötü iyi olmasını istiyorum
Soyut yaşıyorum hissettirmeden anlamasını bekliyorum karşı tarafın
Bütün duygular soyut başlar
karşı tarafla paylaşıldıkça somutlaşır:)
Somut yaşarım hoşlanırsam kız hatundan söylerim açık açık
sınav sorusu gibi valla be
karekökünü mü hesaplıycaz
Şimdilik soyut kafa dengi suç ortagı hayat arkadasımı bulana kadar
Şu sıralar soyut galiba yaşıyor muyum la ben
duyguların hepsi soyuttur
Her ikisi kesinlikle.
Duygular darmadagin. anlayamazsin..
SOYUT
somut yaşarım genelde
Soyuttur. İcraata geçiren hisler bunlar.
Duygularım darmadağın djsjsjs
Soyuttur duygular
Oldukça somut yaşıyorum
Soyut.
duygulararımı gizlerim
Karişik 😂😂
Duygularımı gizli yaşıyorum. Kimseye anlatmıyorum
Somut yaşarım.
Karişık ortaya 😃
Soyut yaşarım
Duygular iptal.
Karışık pizza
Duygular karışık 😁
Soyut
Melsas?
Soyut
Ortaya karışık knk😂
somut yaşıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar