Sizler duygularınızı soyut mu yaşıyorsunuz, somut mu? Sizce duygular hangi sınıfa giriyor?

Bence somut.
Hadi tartışalım 🎉
Sizler duygularınızı soyut mu yaşıyorsunuz, somut mu? Sizce duygular hangi sınıfa giriyor?
Soyut be kızım
Somutttt
Kafa gitmiş
Duygularımı sınıflara sokmuyorum
Yaşamıyorum ben düz
İkisi de
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizler duygularınızı soyut mu yaşıyorsunuz, somut mu? Sizce duygular hangi sınıfa giriyor?
Cevapla