Zor kız yoktur sevmeyen kız vardır, siz ne düşünüyorsunuz?

doğru sanırım ? Sevse o kadar döndürmez peşinden sevdiği ile beraber olur sanırım sizce ?
Güncellemeler
+1 yıl
tamam erkek biraz mücadele edecek evet ama nereye kadar 1 sene mücadele edip de bana bunun zor kız olduğunu söylemeyin bence o artık zor değil sevmiyor birkaç ay olsa neyse :)
Güncellemeler
+1 yıl
şunu da söyleyim sevip acı çeken çok kız var ve o erkeğin buna değmemesine rağmen herşeye katlanıyorlar. Eğer kız çok severse gözü başka birşey görmez fazla zorluk çıkarmadan kabul eder yani yanlış miyim ? :)
Zor kız yoktur sevmeyen kız vardır, siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla