Arkadaşlar gay bir dostum var neden dosthane anlaşamıyoruz😒?

Niye dosthane konuşmayı istemezki
Arkadaşlar gay bir dostum var neden dosthane anlaşamıyoruz😒?
Arkadaşlar gay bir dostum var neden dosthane anlaşamıyoruz😒?
Ya arkadaslar ben gay falan değilim bu arada bu arkadası uzun zamandır tanıyorum cokta düzgün temiz kalpli biri ama dosthane bir konu konusamıyorum kendisiyle sanırım artık konusmasam dha iyi cünkü hic bir sekilde dostça kalmayı sindiremiyor bu halde bende artk ona göre yoluma bakıyim demi 😒? Her muhabbette konuyu seye baglıyor 😒😑tm gaysin eyvallah karsındaki degilse niye o kişiye ona göre davranmazki bir insan cok tuhaf yaa 😏😏
Güncellemeler
+1 yıl
Simdi engelledi 😏
Arkadaşlar gay bir dostum var neden dosthane anlaşamıyoruz😒?
Cevapla