Niye dosthane konuşmayı istemezkiYa arkadaslar ben gay falan değilim bu arada bu arkadası uzun zamandır tanıyorum cokta düzgün temiz kalpli biri ama dosthane bir konu konusamıyorum kendisiyle sanırım artık konusmasam dha iyi cünkü hic bir sekilde dostça kalmayı sindiremiyor bu halde bende artk ona göre yoluma bakıyim demi 😒? Her muhabbette konuyu seye baglıyor 😒😑tm gaysin eyvallah karsındaki degilse niye o kişiye ona göre davranmazki bir insan cok tuhaf yaa 😏😏
Güncellemeler
+1 yıl
Simdi engelledi 😏
Arkadaşlar gay bir dostum var neden dosthane anlaşamıyoruz😒?
Ya abi estetik merkezinin telefon kısmındaydı randevulari ayarliyordu ordan taniştık falan.. öyle en son iste devamlı her konusmama erotik espiriler bilmemne en son dedim bu muhabbetleri yapma vs engelledi direk artis
Yok ya soyledim gay degilim su muhabbetleri yapma bana bir konu dansmak istedim lafin arasında yok ne yapıyo seninki uyuyor mu yok bilmemne ys dedim yapma su muhabbeti sevmiyorum.. baktım simdi engellemis
Ben gitmesine beni engellemesine uzulmedim.. o cocuğun doktor cevresi cok iyiydi.. ona sadece bu yuzden ihtiyacım vardı.. 😏 illa gay mi olmam lazım.. kestim zaten arkadaslıgı 😑
İyi de ben sadece doktor degil genel manadada soruyordum nasilsın iyimisin is aradıgında cagrı merkezine vs yonlendirdim ettim sadece cıkarım icin arkadaslık tabikide yapmadım.. ama o beni hep isteyip durdu sonundada boyle cekip gitti burda kim cıkarcı oluyor? Ben onla sıradan bir arkadas olmak istedim ama o kabul edemedi bu durumu olay bu
:))))) Vardı boyle bir arkadasim ve dokunmadan asla konusmazdi :))) Ama ciddi ciddi uyarmistım ve kustu simdi denk gelirsek dikkat eder hareketlerine :)
Ustat asl ben onu kskanyodum asırı yaksklı namussuz yaa yoldan gecsin yeminle kzlar numarasn ister o derece yaksklı bir cocuktu ama iste yani hıyar herif gay olmus 😊ne diyim insanlk adına da bise kalmamıs yani
Ya cok sempatik asırı cekici murat boz givi cok cok yaksklı .. yani o konuda sorun yok ama iste bende öyle naylon bir adam degilim yani kabul edemiyorum oyle escinselligi falan pek kac sefer uyardm yapma etme simdi engelledi.. Kilo almak istiyodu bildigim herseyi soyledim ona spor yapıyodu hep bildigim ne varsa soyledim hep iyilik ettim ama iste bir yere kadar bna soylenip duruyo erotik konusuyo istemiyorum dedim bozuldu engelledi gitti..😏umrumda olmaz zaten dha
Aman zor mor ne yspim ilk defa boyle bir dost edindim ama dayanamadı beni ayartamayinca engelledi.. halbuki brn onu dost olarak kabul ettim uyardm konusma etme eyleme.. yok zoruna gitti hıyarın..
En İyi Cevaplar