İnsan kendini sevdiğinde dışarıdan daha mı çekici görünür? Ya da kendini sevmeyen insan etrafına mutsuzluk mu saçar? Daha farklı neler düşünüyorsunuz? Haydi yorumlara🌸görünüşünüzle barışın🌸
Sizce kendini SEVEN ve SEVMEYEN insan arasındaki farklılıklar nelerdir?
Kendini seven insanın kimseye ihtiyacı olmaz güçlüdür yalnızlıgini sever kendisiyle barisiktir kusurlariyla dalga gecer en degerli kendisidir kendine saygı duyar ve kendine iyi bakar
Kendini sevmeyen insan özgüvensizdir komplekslidir icine kapanıktir kendine deger vermez mutlu olamaz
İnsan kendısını fazla severse kendını begenkıs olur, ve pek sevılmez dıgerlerı tarafından dışlanır. Kendını sevmez ıse iletişimde sorun yaşar dıgerlerıyle. Cunku hepmtekrarlae benı begenmezler vs vs vs, herseyın aşırısı kötu
Hayır megolomana örnek okan bayulgen , kendini sevene canım bakıyorsun ama silikon değil diyen kadın, totosu kalkık vasat ama abazalar tarafından pohpohlandigindan kendini güzel sanan bı tip
En İyi Cevaplar