Bu aralar sevgilime karşı aşırı sinirliyim. Ne dese alınıyorum küsüyorum olayı büyütüyorum. Ama böyle olmasını bende istemiyorum.Benim neyim var?:(?

Her lafını büyütüp kavga yaratıyorum. Sevgilime karşı çok alıngan çok sinirli oldum bu günlerde.Buluttan nem kapıyorum.Olayı abartıp kavga yaratıyorum ama bunlar istem dışı oluyor. Peki benim neyim var :(
Bu aralar sevgilime karşı aşırı sinirliyim. Ne dese alınıyorum küsüyorum olayı büyütüyorum. Ama böyle olmasını bende istemiyorum.Benim neyim var?:(?
Cevapla