Dünya çok çok yaşlı. Bunca hayatın içinden çıkagelen bir söz, bir duruş, bir fikir, bir sanat... İlk senin olduğunu nasıl ispatlarsın?
Bir yansıma yahut bir ışık? Sen nesin?
Bir yansıma yahut bir ışık? Sen nesin?
Özgün olmak,
Kendi düşüncelerine davranış şekline kendine ait bir özelliğe sahip olmak seni farklı yapar.
Farklı olursan çoğu kişi sana anormalsin der tuhafsın der bunu üstüne alınan aptaldır alınmayan bunu bir iltifat olarak algılayan ise zeki haraket ediyordur.
Çoğu zaman böyle kişiler bir şeyleri ispatlamak için çabalamazlar çünkü onlar kendi dünyalarında kendi doğruları ile yaşarlar.
Insanin kendini fikir duruş bakış her anlamda rahat kısıtlama olmaksizin hissetmesi gerek
Her insan zaten özgün yaratılmıştır. Başkasına özene özene özgünlüğünü kaybeder kahrolası insan. Başkasını takip etmeyi bıraktığı an kendisi olur!
Orjinal olmak.. sadece sana ait eser, düşünce, kesif, bırakmak..
Iz bırakmak..
Bence düşünce yönünde bunu yapmak benim için daha uygun...
Cevap
3Cevap
Minumum alıntı, kaydadeğer ve dikkat çekici fikir ve söylemlerle...
Herkesten farklı olmak
taklit olmamak kendine ait olmak özlenmemek kendine ait bir tarzın bir farklılığın olması gibi bir şey
Kimsede olmayan sende olan.
Taklitsiz nasılsan öyle yanı kendin olmak
Kendin bilmen lazim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar