Evde dura dura psikolojim bozuldu. Birine bir şey olacak gibi hissediyorum sizce havadan mı?

Yoksa insan hisseder derler ya ondan mı? Yazın babam memlekete gitmişti bir şey olucak diye korkmuştum. Allaha şükür bir şey olmadı. Şimdi annem bir yere gitmedi ama düşünüyorum. Annemle beraberiz tüm gün.
Evde dura dura psikolojim bozuldu. Birine bir şey olacak gibi hissediyorum sizce havadan mı?
Cevapla