Yakında kıyamet kopacak gibi hissediyorum böyle düşünen var mı?

Az evvel çok yakın bir dostum wp grubundan bunu paylaşmış bende sizinle paylaşmak istedim. Bu yazıyı görünce bir tuhaf oldum buyrun isteyen okusun isteyen okumasın herkes aynı dine mensup değil sonuçta.

Ebû Hüreyre (ra) bildirmiştir:
'' Resûl-i Ekrem Efendimiz Aleyhissalatu Vesselam şöyle buyurdu: '' Müslümanlarla Yahudiler harp etmedikçe kıyâmet kopmayacaktır. O harpte Müslümanlar (galip gelerek) Yahudileri öldürecekler. Öyle ki, Yahudi , taşın ve ağacın arkasına saklanacak da, taş veya ağaç; 'Ey Müslüman Ey Allah'ın kulu, şu arkamdaki Yhudi'dir, gel de onu öldür!' diye haber verecektir. Sadece Garkad ağacı müstesna, çünkü o Yahudilerin ağaçlarındandır.``
(Müslim, Fiten,82)
Yakında kıyamet kopacak gibi hissediyorum böyle düşünen var mı?
Cevapla