Belden aşağıya vurmama kuralı sadece erkekler arasında olmalı bence. Kadınlar güç eşitsizliğini ortadan kaldırmak için oraya vurabilmeli. Daha önce kavga veya şakasına da olsa hiç başına gelen, vurmuş olan var mı?Ablasından tekme yemeyen kardeş yoktur heralde 😂😂En kolay yöntem, kandırıp dikkat dağıtarak vurmaktır.Umarım sitemizin güzide kızlarının içindeki canavarı ortaya çıkarmamışımdır 😂🙄
Güncellemeler
+1 yıl
Günceel
Karşı cinsi dövmeniz gerekse şeyine vurur musunuz?
Ahahaha kardeşlerin kaderidir abla tekmeleriyle büyümek ahfkdjk kaç yaşında kardeşin? Büyüyüp gücü sana yetmeye başlayınca ayvayı yiyebilirsin ama. Üstünlük hala sendeyken tadını çıkara çıkara tekmele ahfkfjk
İki sayko iyi ki senle kanki falan değiliz ya valla ben manyak sen benden manyak. Kesin her buluşmada şeyimde pardon üzerimde antrenman yapardın. Ben de kızmak yerine senle beraber gülerdim ama çok acıttığında pis kovalardım seni ahfkfjfk
Yok be tam ayağa kalkarken bir tekme daha atıp zaman kazan ve kapıyı üstüme kitle. Açabilirsin sinirim geçti desem de inanma, en az 3 dk kitli tut beni içerde. Acısı hafifleyince gel yanıma beraber gülelim ahfkfjk
Ahaha dur kız bu taktikleri kendimden yola çıkarak verdim. Alışkın olmayan ve canı tatlı birine vurursan toparlandığında da kovalayabilir. Sen benden başkasına vurduğunda kaç ve geri gelme ahfkfjf
Yuh abartma be alt tarafı bir tekme yani sonuçta doğum sancınızın yanından geçemez shfkfjk kardeşin büyüyünce cidden intikam falan alır yazık sana sen kime sinirlenirsen gel bana vur ama güçlüysen ben de seni arada bir hırpalarım sonra ağlama niye çektin saçımı diye ahfkfjk
Kız yok sen ordasın demek ki diye dedim ahfkdjdk orası da bana çok uzak. Taksimde buluşuruz ama orası da çok kalabalık ya tekmen beni kıvrandırırsa milyonlara rezil oluruz valla ağlarım utancımdan ahdksjfkdjfk
Orası da fazla özgür bir şehir valla 2 tekme atsan bütün alsancak sıraya girer, İzmir'in bütün kızlarının ayağından geçerim ya gel Kadıköy candır ahfkfj
İyi tamam taksim ama çok kalabalık ya nasıl yapsak ki. Mekanda otururken masanın altından vursan o anki aciyla yemeğimizi/içkilerimizi falan dökersem anlarlar dimi alttan beni patatese çevirdiğini ahfkfjfk
Bence değil ama sen tam kafa dengisin ruh öküzüm pardon ruh ikizimsin ahdkdnm senin için Fatih'e bile gelinir ama bari Bakırköy falan yapsaydık hem daha nezih. Fatih'te cadı gibi vurursun, Bakırköy'de elit bir cadde kızı gibi cool bir diz çıkarırsın ahdkshdkfnfk
Bak ya ahfkfhdk bari babetle falan gel de karsilikli otururken masanin altindan vurasin gelirse hic egilmeden rahatca cikarip oyle vur. Otururken hayatta ayakkabiyla vurdurmam valla kuyruguna basilmis kopek yavrusu gibi inlerim ahfkdjfm
En İyi Cevaplar