Bir arkadaşlık ilişkisi bitince; gidenin arkasından kötü konuşan taraf daha çok kadınlar mı, erkekler mi sizce?

Bir arkadaşlık ilişkisi bitince; gidenin arkasından kötü konuşan taraf daha çok kadınlar mı erkekler mi sizce?
Bir arkadaşlık ilişkisi bitince; gidenin arkasından kötü konuşan taraf daha çok kadınlar mı, erkekler mi sizce?
Fikriniz nedir bu konuda?
Bir arkadaşlık ilişkisi bitince; gidenin arkasından kötü konuşan taraf daha çok kadınlar mı, erkekler mi sizce?
Cevapla