Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
Genelde bırakılan taraf yapıyor kardeşim
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Arkadaşlarım her zaman benim için özeldir biten arkadaşlarım oldu benim için lakin ardı sıra kötü demedim demem dedirtmem İyi gün dostu olup ömür boyu süreceğine olmadığı halde bile dostu olurum korurum daha iyi Ayrıca dost öyle kolay edinilmiyor elindekilerin kıymeti bilinmeli ota çöpe dostluk bitmemeli Her kap sadece içindeki terler... küp içinde yağ varsa dışına yağ sızar bal koyarsan bal , insanda böyledir içşndeki neyse zamanla onu kusar soruna cevabım...
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Bir arkadaşlık ilişkisi bitince; gidenin arkasından kötü konuşan taraf daha çok kadınlar mı, erkekler mi sizce?
En İyi Cevaplar