Kişiliği karakteri oturmuş içi dışı bir doğru dürüst insanlar horlanırken, her türlü pislik paçasından akan kişiler tercih sebebidir? Neden insanlar doğal insanlar yerine yapmacık insanları sever? #masalkırgın #insanlarıkırmayın #dostlukseksesatılmaz
Neden insanlar doğal insanlar yerine yapmacık insanları sever?
Çünkü bizler dogruyu söylüyoruz ya zorlarına gidiyor. Biz de biliyoruz kulaklarina yalan gelen hos sözleri. Haa bir de yalanci olmasin isterler ama yalani da duymak isterler. Bunu en cok bayanlar yapiyor. Neden yapiyorlar acaba birileri aydinlatabilir mi beni? Gercekten merak ediyorum.
Sebep basit herkes etikete bakiyor kimse insanlarin ne dedigine bakmiyor ya da ne yaptigina Herkes etiket derdinde Herkes gorsellik derine dustum kisiligi yerindemi ne dusunur ne yapar umurlarinda degil Sonunda ne oluyor kalbi kirik mutsuz insanlar
Bir et parçası görünce değişen adamlar iki et parçası uğruna dostunu satar yavrucum erkekler böyle bir kadından kazık yemeden akıllanmıyorlar illa canları yanacak. Deveye diken, insana öpen yaranıyor.
Ben doğal olan ve kişisel gelişimi yüksek insanlarla arkadaşlık kurmayı tercih ediyorum bu sebepten de genel olarak hayatım yalnız geçer. Sadece bir senedir samimi doğal bir arkadaş edinebildim. Kaliteli kriterlerin olunca yalnızlaşıyorsun buda bir gerçek. Ama yapmacık çoğunluktan sa kaliteli yalnızlığı tercih ederim
Çünkü insanlar yapmacık şeyleri seviyor, yalan istiyorlar onları mutlu edecek yalanlar.. buyuzden kimse gerçek yüzünü gösteremiyor.. bu yüzden gerçek yüzünü gördüğünüz günden itibaren hiçbir şey istediğiniz gibi olmayabilir..☠️🎶🔥
İnsanlar yapmacık insanlardan hoşlanmaz, bazı insanlar yapmacık olarak göz boyarlar, diğerleride inanır, kanatlar. Mesele bu. Dışardan sen farklı anlayabilirsin, bu çok doğal.
"Vallahi doğru söylemekten, dostum kalmadı.." Hz. Ömer. Allah dostun olsun yeter. Zaten ondan başka dost yoktur. Bence bir insanın bir tane dostu olmalı. Dünya malı elde iken hep düşmanlar dost olur. Elde birşey kalmayınca dost bile düşman olur.
En İyi Cevaplar