Tabi ki de platonik bağ değil (gülme ://); hani içten içe birbirini düşündüğün anlardan bir tanesi... hatta daha bı baskını. Yani bu, onun da seni düşündüğü anlamına geldiği için kelebeklenmeli mi? Yoksa içinde kalan uktelerin kalın bağırsağa basınç yapıp peristaltik harekete bre bismillah dedirtmesi mi?ice bucket challenge ile kendine gel bebeim 👀 ne şimdi bu? :// illa buz'a kafa atıp geçirmen mi gerekir düşünceleri dağıtmak için? ... beyin kalbe mukayyet ol, kaçiyoo!
Bir türlü aklından çıkaramadığın kişinin, sık sık seni düşünmesi muhtemel midir?
Japonlara göre üç farklı yüzümüz var. İlk yüzümüz, dünyaya gösterdiğimiz. İkinci yüzümüz, sadece yakın dostlarımıza ve ailemize gösterdiğimiz. Üçüncü yüzümüz, kimseye göstermediğimiz. Hangisinin gerçek ve hakiki yüzümüz olduğunu, sanırım anladınız. ** Her şeyin sizi rahatsız ettiği o ruh hali, muhtemelen birini özlediğinizi gösterir. ** Sizin bir türlü aklınızdan çıkaramadığınız o kişi de, muhtemelen sık sık sizi düşünüyor. ** 6-8 ay içinde beynimiz, canımızı acıtmış birini tamamen affetmiş olur. ** Başkalarına bağlı olmayı reddeden insanlar, en çok hayal kırıklıklarını yaşamış olanlardır. ** Hayatınıza dair en iyi tavsiyeleri aldığınız insanlar, genellikle hayatında en çok sorun olan insanlardır. ** Zeki insanlar genellikle çatışmalardan uzak dururlar. Bu da çoğu şeyi fark etmelerini ama sessiz kalmalarını açıklar. ** Alıntıları sıraladım sana uygun olanları kullan ve kelebeklerini yönet :D İlginç bir strateji...
Telepati denen bir şey var sen onu dusundugunde onun seni aramasi gibj falan bir seyi icinden gercekten istersen o oluyor ben cok iyi yapiyorum o telepatiyi internetten iyice arastir
inanmayın böyle şeylere. Beklenti içinde mutsuzluğun tam ortasında bulursunuz kendinizi. Sen elmayı düşünüyorsun diye elma da seni düşünmek zorunda mı? 😉
Muhtemeldir.. Elin kambur balinası okyanuslar arası ücretsiz/vergisiz akrabalarıyla iletişim kuruyor bizim neyimiz eksik? sjksj :D Teknolojinin bize açıklayamadığı bir çok şey var diye düşünüyorum herkes gibi. İnsan beyni çok karmaşık bir yapıya sahip çözülemeyen sırlar var. Uzun lafın kısası pamuk şeker gibi olan kalbinizi serin tutun eriyip gitmesin o da düşünüyordur kesin :D. Benzetme kötü oldu gülmeyin. :D
Düşündüğün kişinin başka birini düşündüğünü duyunca veya o an bir başkasıyla mutlu olduğunu görünce aptal olduğunu daha iyi anlarsın. Bu gibi saçma şeylere inanmak "istemek' duygularının insanı ne derece sığ bir karaktere dönüştürdüğünü gösteriyor.
editörlükten ekmek çıkmadığı için bu berduş hallerdeyik ya ahbap ama ksBence ponçikilopunun kapısını bı tokmakla derim, belki gül cemalinden sana da koklatır he ://
Hayatımda çoğu şeyi hissettim yaşadım (telekinezi vb) eğer böyle bir iey olabiliyorsa çok sevinirim 5 yıldır nasıl unutmadıysa ara ara onun da beni unutmadığını bilmek mutlulu verir bana
En İyi Cevaplar