• Gözlük takan insanları ele alalım.
Gerçekten o kişinin zeki olduğunu mu ortaya koyuyor?
Dış görünüş bu hususta önem taşır mı? 🤔
Gerçekten o kişinin zeki olduğunu mu ortaya koyuyor?
Dış görünüş bu hususta önem taşır mı? 🤔


Gözlük takan birisi olarak sürekli bu yorumu alıyorum insanlardan 😄
Sende zeki bir tip var, hedefin tıp mı gibi sorular...
Gözlük takan her insan zekidir diye insanların bilinç altına işlemiş halbuki fazla alakası yok.
Gözlük takıpta zeka seviyesi çok geride olan insanlar gördüm.
Zeki olup olmadını insanın dış görüşünden değil de düşünce tarzına ve konuşma tarzına bakıp karar verilmeli.
Zeki insan bir şekilde cümleleriyle kendini belli eder
yiaaa 🙈 bu güzel düşüncen için asıl ben çok teşekkür ederim 😇
Ben anlayamıyorum, çok güzel zeki taklidi yapan aptal ve aptal takılan zeki var.
Bütün gözlüklüleri zeki sanıyorlar, bknz:
Fotoğraftakiler gözlüğü çıkarınca;
Fatma teyzenin üniversite sınavına hamur yoğururken hazırlanmış ama iki sefer de barajı geçememiş kızı kasiyer Zeynep'le,
bakkalcı Zafer amcanın, okul duvarının teli kesilmiş kısmını geçit bellemekten sınıfta kalmış hayta oğlu -şimdi sanayide çırak- Ali oluyor.
Hayır, ilgisi yok dış görünüşün. Bende kimse "zeki algısı/özellği" oluşturmuyor.
Cevap
34Cevap
Ülkenin Yarısı miyop zaten ama gözlük takmıyorlar jaja
Hic alakası yok, fotograftaki gibi gözlük takıyorsa ben onu zeki diye düsünürum, ta ki konuşup sacmalayana kadar 😁
Dış görünüşle asla anlayamayız. Yuvarlak camlı gözlük takan herkes zeki değildir. Ama davranışlarıyla anlayabiliriz.
İnsanlar beni çapkın ve zeki bir insan olduğumu söylüyorlar Çapkın derken Yani tipimi çapkın diyorlar Ama öyle birisi değilim
bir arkadaşım vardı tam bir serseri tipli ama üniversite sınavından 498 almıştı ve İtüde okuyor. Bazılarında anlaşılmıyo bence
Gözlüklü zeki olur hikayesi eskidendi artık gözlük takanlar ekranlara bakmaktan takıyor. Ama hala daha şişman ve gözlüklüysen önce sen ölürsün.
Dış görünüşe göre insan yargılamam.
"Ne insanlar gördüm üstünde elbise yok, ne elbiseler gördüm içinde insan yok." Sözü anlayana
Hayır görme problemi olduğunu ortaya koyuyor ama zeki insan az biraz tanıyarak davranışlarından anlayabilirsiniz
Kardeşim gözlük takıyor tamam çalışkan falan ama zeki değil bence tek fonksiyonu etraftakilere özenmek arkadaş yapmak için şekilden şekile girmek
Hayir. bu bir kistas degil. otistik birini goren de aptal bu der ona bakarsan. oysa otistikler genelde ustun zekali oluyor
şöyle denebilir bir insan en çok ne ile uğraşıyosa bu duş yapısına da zamanla yansımaya başlar
Görünüşten değil de konuşmasından anlaşılıyor genelde
Dış görünüşten çok gözler ve bakışlar zekayı ele verir.
Çok basit bir taktiğim var. Konu açıyorum. örneğin
Lozan hezimet neyseki 2023 de bitecek diyorum. Bir insan malsa hemen oltaya geliyor zaten.
Bazan anlasilir da zeka ile akil biraz farkli yaa ogrenme kabiliyeti ni akilla karistirmasak
Gözlük takan kızlar genelde ateşli çıkıyor hahshshs😂
Hislerime güveniyorum beni çok nadir yanılıyorlar 😂
Az çok belli oluyor yaw oturması kalması konuşması gibi gibi
Dış görünüş malesef gerçeği yansıtmıyor hiçbir zaman
Bende takıyorum beni de zeki görenler var haklılar şimdi 😂
Anlaşılmaz bence bizim okulda bir çocuk vardı konuştuğu anlaşılmazdı falan çok değişikti itü de mühendislik kazandı
iyi bir gözlemci olursan kimin hasta kimin şaşı kiminde farklı oldugunu görürsün
Hayır, dış görünüş yanıltır. Ağır görünen bir erkeğin ayol demesi gibi.
Hayır
Ama gözlüklü insanlar hep zeki gelmiştir bana dkgdkf
Asla zeki isan konusmasindan Dirk’e Belli olur dış görünüşüyle hiçbir alakası olmaz, olamaz. Stephan hawkingi örnek al çoğu insan ona bakınca iğreniyor, ki bence doğru değil. Fakat adam dünyaya gelmiş 2. Einstein
Dış görünüş birçok şeyi ifade eder ama zekayı ifade etmez.
Millet aptalligini görsel olarak gizlemeye de çalışabilir
Hayır tabiki bütün gözlük takanlar zeki değil ayrıca bazıları gözlük yerine lens takıyor benim gibi
Lens sayılmaz. Büyüsü Çevrede zaten
@BenimAdımEİG anlamadım?
insanlarin icini daha anliyamazken disini nasil anliyimki
İnsanların dış görünüşüne bakarak, zeki olup olmadığını anlayabilirim
Hayır. Ben de gözlük kullaniıyorum ama zeki olduğum söylenemez
Pek sanmıyorum.
Her gözlük takan zeki olsaydı... :)
Bu arada bilge olmuşsun tebrikler. Biz hala hesap değiştirip duralım. :))
Bakışlar mimikler duruş az çok ipucu verebilir bence
Hayır görünüş yanıltır
Onu yapabilmem icin muneccim olmam gerekir
zeka fışkırıyorsa âla fışkırmıyorsa hayır 😂
Bu konuda baya yanılıyorum
Tabiki hayır bu önyargıdan başka birşey değil.
pek mümkün değil o ya
Ters orantı diye bir şey var
Anlıyorum böyle bir yeteneğim var 😂
Çok yanıltıcı bir durum bu.
az çok reis tahmin yürütebilirim
Hayır..
bir geçerliliği yok..
Ben anlayabiliyorum :D
Bence mimikler ve bakışlardan anlaşılır biraz.
iki kelime konusmasi yeterli
Konusmadan anlarim dis gorunusten anlasilmaz
Göz parlaklığı ele verir. Retina vb
Kimse bende zeki algısı oluşturmuyor
Anlarsın gözleri parlar
Hareketlerinden az buçuk belli olur
Genel olarak anlarım.
Anlarım.
Hayır🙈
Anlayamayız
Anlarım aşırı hemde
Bence hayır
Anlayamazsınız.
Hayır. .
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar