
Katılımcalara teşekkürler
Doğru hareket
Kimine göre doğru kimine göre yanlış
Dalgalandım da duruldum en son sana vuruldum
Aklım yaşadıklarımda değil henüz yaşayamadıklarımda
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Her kişi kendi hayatını yaşar o ne. dusunmus bu ne düşünecek. diye hayatını yaşamaya kalkar ise. O hayat senin değildir...
Doğru bulmuyorum
Fakat insanların yediği haltlarin çetelesini tutacak da değilim.
Hiçbir şey düşünmüyorum. İsteyen, istediği kişiyle evlenmekte özgür. Beni ilgilendirmiyor...
Cevap
8Cevap
amaç evlenmek değildir, o semptomdur. amaç bebek sahibi olmaktır. çünkü günümüz toplumlarında evlenmeden çocuk sahibi olmak yasalara göre hala zordur. özellikle de doğu toplumlarında sıkıntı yaratmaktadır.
sonuçta bir erkek olarak bebek sahibi olmak için sizinle evlenen kadınla arzu için evlenen kadını ayırt etmeniz gerekir. çünkü bu hisse sahip kadın kendisi bile size aşık olduğunu falan sanabilir. kadının niyetini anlayamazsanız 3 ay içinde size aşığım diyen kadın evlenip bebek sonrasında sizden ayrılıp nafaka ile hayatına devam eder.
Gel de sonra kadınlara güven...
Eee ne demiş ünlü düşünür;
Bu dünya da güvenilmeyecek bir kadından daha güvenilmezi diğer bir kadındır.
Adam haklı 👏👏👏
soruyu bu tarz düşünceleri tek taraflı düşünebilecek olanlar için zaten kadın ve erkek olarak sormuştum
Tencere kapagini bulur biri durust digeri her halti yiyenle hayat yurumez anlasamazlar
30 yaşındayım bekarım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı hiçbir şey yaşamadım yani hiçbr halt yemedim
Geçen yıla kadar çok kişiyle birlikte oldum çapkınlıktan emekli oldum artık
Hadi yavrum kensi yoluna der geçerim
Olmasi gereken
Gayet doğal hakları.
Bence doğru hareket
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar